تاريخ انتشار: 06 شهريور 1393 ساعت 23:09:10
کميته امر به معروف سعودي خواستار محاکمه داعش شد!

به گزارش شیعه آنلاین، چند روزی است که مقامات سلفی عربستان سعودي علیه گروهک تروریستی - تکفيري «دولت اسرائيلي عراق و شام» موسوم به "داعش" مواضعی متفاومت با گذشته می گیرند.

در ابتدا «عبدالعزيز آل الشیخ» مفتی اعظم این کشور، گروهک تکفيري "داعش" را یک گروه تروریستی خواند و از جامعه جهانی خواست که در مقابل این گروه واکنش نشان دهند و این گروه را از بین ببرند!

روز جمعه هم امام جماعت مسجد الحرام، در طي اظهارات عجیبي مدعی شده بود که "داعش" خوارج زمان هستند و هر کس با این گروه همکاری کند، کافر است!

بعد از اظهارات این دو، اکنون «عبداللطیف آل الشیخ» رئیس کميته امر به معروف و نهي از منکر سعودي که "پليس ديني" ناميده مي شود، مدعی شده که هر کس علیه "داعش"، موضعی بگیرد نزد خداوند اجر خواهد داشت و ثوابی عظیم کسب خواهد کرد!

«عبداللطیف آل الشیخ» در نامه ای خطاب به ملک "عبدالله بن عبدالعزيز آل سعود» پادشاه سعودي، خواستار ارسال ارتش عربستان به مناطق تحت سیطره "داعش" شد.

وي در بخشي از نامه خود نوشت: خطر گروهک "داعش" بر اسلام از خطر یهود بدتر است! ملک عبدالله باید در خصوص این گروهک موضعی اتخاذ کند.

لازم به ذکر است، نامه آل الشیخ که در روزنامه الوطن سعودي منتشر شده، بازتاب گسترده ای در رسانه های هوادار و وابسته به "داعش" داشته است.

از سوي ديگر، رسانه های عربی خطاب به مقامات سعودي نوشتند: تا حالا کمک های شما به دست "داعش" می رسيد. مواضع برخی از سران آل سعود برای ما مضحک و جالب است!

  تعداد بازديدها: 1346
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=61687
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.