تاريخ انتشار: 27 مرداد 1393 ساعت 22:31:52
سند: طرح CIA در سال 2006 براي ايجاد "داعش"

به گزارش شيعه آنلاين، هر از چند گاهي اظهارنظر از سوي يکي از دولتمردان، مقامات و يا چهره هاي سرشناس آمريکايي بيان مي شود که ثابت مي کند گروهک تروريستي – تکفيري «دولت اسرائيلي عراق و شام» موسوم به "داعش" و ديگر گروهک هاي تروريستي مشابه، توسط سازمان اطلاعات و امنيت ايالات متحده آمريکا CIA به وجود آمده اند.

براي نمونه چندي پيش «هيلاري کلينتون» وزير امور خارجه سابق ايالات متحده آمريکا ضمن انتقاد شديد و بي سابقه از «باراک اوباما» رئيس جمهور آمريکا، به ايجاد گروهک تروريستي "داعش" توسط آمريکا اشاره کرد.

اما تنها چند روز از اظهارات خانم کلينتون نگذشته بود که تصوير بريده روزنامه اي بدست ما رسيد که مربوط به سال 2006 ميلادي است.

همان طور که در تصوير نيز ديده مي شود، در اين بريده روزنامه اظهارات «جيمز وولسي» (James Woolsey) رئيس پيشين سازمان اطلاعات و امنيت آمريکا که در سال 2006 ميلادي مديريت CIA را برعهده داشت،‌ مشاهده مي شود.

او در آن سال طي اظهاراتي درباره مسلمانان گفته بود:‌ اسلامي براي مسلمانان به وجود خواهيم آورد که براي ما مناسب باشد و سپس کاري مي کنيم که دست به انقلاب و اعتراض بزنند و به دليل برخي تعصبات، بين آنها شکاف ايجاد شود و پس از آن به سوي پرتگاه خواهند رفت و ما پيروز خواهيم شد.

بدون شک گروهک تروريستي – تکفيري "داعش" و ديگر گروهک هاي مشابه،‌ همان اسلامي است که رئيس سازمان CIA در سال 2006 ميلادي از آن سخن مي گفت.

  تعداد بازديدها: 1892
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=61647
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.