تاريخ انتشار: 22 مرداد 1393 ساعت 00:15:20
بازي فوتبال ميان تيم ستارگان سينما و موسيقي و تيم فوتبال همياران ملائك

اختصاصی17مردادماه مسابقه فوتسال میان دو تیم ستارگان سینما و موسیقی و موسسه خیریه همیاران ملائک در مجموعه ورزشی هنگام برگزار شد.

در این مسابقه فرهاد جم، مجید یاسر، پویا امینی، رامین راستاد، علی لهراسبی، داود ناقور، شهاب عباسی، مهدی ماهانی، مرتضی علی‌آبادی، بابک زندی، ابوالفضل همراه، نیما نکیسا، هومن جوادی اعضای تیم ستارگان سینما و موسیقی بودند و مهدی علی‌یاری به عنوان عکاس، محمدرضا مهران‌پور به عنوان مربی و علی کاظمی نیز به عنوان سرپرست تیم حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم و پیش از شروع مسابقه مدیرعامل موسسه خیریه همیاران ملائک در مورد این موسسه توضیحاتی ارائه داد و سپس از طرف موسسه به هر یک از اعضای تیم نیز هدیه‌ای اهدا شد.

این مسابقه با دو پنالتی برای تیم ستارگان با نتیجه 9 بر 4 به نفع تیم همیاران ملائک پایان یافت.

اجرای موسیقی زنده توسط اعضای موسسه همیاران ملائک و اجرای یک ترانه با موضوع دفاع مقدس توسط سعید کرمانی از برنامه‌های موسسه در فاصله میان دو نیمه بود.

همچنین رضا بنفشه‌خواه، شراره رخام و خانواده برخی از ستارگان همچون پویا امینی، رامین راستاد و نیما نکیسا و... نیز در میان تماشاگران حضور داشتند.

در پایان این مسابقه که درآمد حاصل از فروش بلیت آن برای موسسه نیز تماشاگران حاضر در سالن با اعضای دو تیم عکس یادگاری گرفتند.

 

 

 

شماره حساب سیبا 0107123333009 بانک ملی شعبه پارک قیطریه

شماره کارت 5649-9950-9911-6037             

*هیئت انصارالخمینی(ره) حامی موسسه خیریه ملائک*

  تعداد بازديدها: 2854
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=61550
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.