تاريخ انتشار: 06 مرداد 1393 ساعت 23:24:44
پيام تبريك مديركل تبليغات اسلامي تهران به مناسبت عيد سعيد فطر

يا اهل الکبرياء و العظمه! عيد فطر،‌فقط عيد نيست؛ بهانه‏اي خالقانه است براي کرامت و بخشندگي؛ فرصتي است تکرار ناشدني براي اجابت همه نيازهايي که چشم به آستان رمضان دوخته بودند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان تهران، حجت الاسلام نصير نيك نژاد،مديركل در پيامي فرا رسيدن عيد سعيد فطر را به همه مسلمانان و مومنان روزه دار تبريك گفت.

در اين پيام آمده است:

دستانِ بي‏نهايت خداوند، سفره مهماني يک‏ ماهه را جمع مي‏کند تا گستره‏اي نامتناهي را بر انسان، عرضه دارد. تصرّف در متن فطر، امضايي است که بر کارنامه رمضاني هر بنده عاشق زده خواهد شد.

لطف و مهرباني خداوند؛ گسترده‏تر خواهد شد و روشناي هدايتش، تداوم خواهد داشت. اين، همان بشارتي است که پيامبر فطر، به ابلاغش مبعوث شده است.

چه شيرين است طعم مائده هاي آسماني تو، آن هنگام که دست بر قنوت نماز عيد بر مي‏داريم و تو را زمزمه مي‏کنيم.

ضمن تبريك عيد سعيد فطر به محضر حضرت بقيه الله الاعظم ارواحنا له الفداء ؛ مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي)؛ عموم مسلمانان جهان به ويژه مديران و كاركنان اداره كل تبليغات اسلامي تهران ،اميدواريم طاعات و عبادات، راز و نياز و اشك هاي سحرگاهان همگان مورد قبول حضرت حق قرار گيرد.

شركت در جلسات قرائت و تفسير سي جزء قرآن كريم و محافل انس با قرآن ، مناجات و دعا در شب هاي پر فضيلت قدر و حضور گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس اين يادگار با ارزش امام راحل (رضوان الله تعالي عليه) ، ابراز همدردي با مردم بي دفاع غزه و اعلام انزجار از رژيم غاصب صهيونيستي، همه و همه از توفيقاتي بود كه انشاالله در ماه رمضان سال آينده نيز نصيب همه ما بشود.

بارالها! نمي‏دانيم در امتحان تو از قبول ‏شدگانيم يا خير؟ اما کارنامه لرزان چشم ترمان را ببين که توان سيلي خشم تو را ندارد. اکنون که نشستن بر خوان روزه تو، قلبمان را شکننده کرده است، آرزو داريم تا مُهر تأييد، مِهر و اميد تو به عبادات ما بخورد. مبادا پس از امروز، در روزمرگي‏ها غرقه شوم و عهدمان را با تو تا رمضاني ديگر نگاه نداريم! عيد فطر، منزلي است براي پوشيدن بهترين لباس روح در موسم ديدار تو، تا مگر پسندت افتيم و در بند بندگي‏ات اسير شويم.

پروردگارا! عيد ما را، ميهماني خداحافظي با ملکوت قرار مده که براي ادامه تحصيل تو، امروز را قرار داده‏ايم تا براي معراج روح، پلکاني از روزهاي عمرمان بسازيم. چه شيرين است رسيدن به بام رضايت تو، آن هنگام که زير آسمان، در قنوت نماز عيد دست نيازمان را پر از شفقت مي‏کني و تهي‏دست باز نمي‏گرداني! مي‏داني که دستاويزي جز تسبيحات فاطمه عليهاالسلام در تعقيبات نمازهايمان نداريم که از ما تهي‏دستان، جز وام گرفتن از آبروي محمد و آل او کاري برنمي آيد.

و اکنون که خورشيد عيد فطر سر مي‏زند، چشم‏انتظاريم تا از جود و جبروت تو، خود را ميان اهل رحمت و مغفرت بيابيم که اين شعف، از تصور بخشش توست؛ نه از اعمال ما.

اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ خَيْرَ ما سَئَلَكَ مِنْهُ عِبادُكَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِكَ مِمَّا اسْتَعاذَ مِنْه ُعِبادُكَ الْصالحون.

التماس دعا . عيدتان مبارك

  تعداد بازديدها: 1457
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=61417
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.