تاريخ انتشار: 25 فروردين 1393 ساعت 16:22:38
حقوق ماهانه 200هزار دلاری منافقین به معاون نخست وزیر عراق

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «هایده العامری» که سابقا از هواداران «صالح المطلک» معاون امور خدماتی نخست وزیر عراق بوده است با نوشتن یک یادداشت سیاسی، انتقادات تندی را متوجه این شخصیت حامی منافقین و مخالف نخست وزیر عراق کرده است.

العامری با حمله به المطلک وی را به عنوان سمبل فساد معرفی کرده و از او به دلیل ایفای نقش فعال در تخریب فهرست العراقیه و شکستن کمر اهل سنت عراق انتقاد کرده است.

این روزنامه نگار با انتقاد از کم‌رنگ شدن حمایت‌های المطلک از منافقین نوشت: المطلک زمانی ۲۰۰ هزار دلار از مجاهدین خلق (منافقین) دریافت می‌کرد اما اکنون که دریافت‌های میلیونی دارد آنها را فراموش کرده است.

العامری با اشاره به شبکه ماهواره‌ای وابسته به المطلک با نام «البابلیه» نوشت: برادر المطلک این شبکه را به یک شبکه تبلیغاتی برای دعانویسان و ساحران و طب گیاهی تبدیل کرده است و تا چندی پیش ماهانه ۲۰۰ هزار دلار از مجاهدین خلق(منافقین) در دبی تحویل می‌گرفت علی‌رغم اینکه هزینه‌های البابلیه در ماه از رقم ۵۰ هزار دلار تجاوز نمی‌کرد.

صالح المطلک رئیس جبهه الحوار عراق که از مخالفان عمده نوری مالکی است، اصلی‌ترین سیاست حامی گروهک تروریستی منافقین در عراق است و بارها در نشست‌های این گروه در پادگان اشرف شرکت داشته است.

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=59606
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.