تاريخ انتشار: 07 بهمن 1392 ساعت 20:50:29
رفیقدوست: احمدي‌نژاد گفت در دور دوم کارد را مي‌گذارم کمر کیک! احمدي‌نژاد، کلاهی بود که 8 سال پیش سر ما گذاشتند!

رفیق دوست در مورد آمار تورم در طول 8 سال گذشته نیز گفت: تورم در این مدت به قدری زیاد بود که تورم زندگی فقرا هزار درصد یعنی 10 برابر افزایش پیدا کرد به طور مثال یک بسته آذوقه در سال 83 که با مبلغ 10 هزار و 900 تومان تهیه کرده بودیم بعد از 8 سال نزدیک 10 برابر افزایش پیدا کرد.

... در بین سخنان رفیقدوست فردی از جمع حاضر بلند شد و گفت مقام معظم رهبری از هیچ دولتی به اندازه دولت آقای احمدی‌نژاد حمایت نکرده شما این مسئله را چگونه تفسیر مي‌کنید که رفیقدوست در پاسخ گفت: من در طول 8 سال گذشته بیش از 50 یا 60 مصاحبه دادم و به دولت نهم و دهم حمله کردم برای آقا نامه نوشتم و مضرات هدفمندی، سفر استانی و مسکن مهر را با دلیل برای آقا توضیح دادم آقا در سخنرانی شان فرمودند آمار دولت را زیر سئوال نبرید به آقا گفتم آیا منظورتان من هستم گفتم نه خیر تو کار خودت را بکن.

رفیقدوست خاطرنشان کرد: قبل از انتخابات 88 مهندس موسوی که کاندیدا شدند پدرشان مریض بود آقا به ملاقات رفتند مهندس موسوی به آقا گفت مي‌خواهم کاندیدا شوم و آقا گفتند اگر رای بیاورید مثل بقیه با شما رفتار مي‌کنم این چیزی که من عرض مي‌کنم آقا وظیفه خودشان را انجام دادند.

وی در ادامه در مورد وزیر مسکن دولت نهم نیز گفت: مهندس سعیدی کیا در دولت نهم وزیر مسکن و عضو هیات امنای بنیاد بود ابتدای سال چهارم به من گفت من مي‌گویم زیر آسمان کبود ضد ولایت فقیه تر از این آقا (احمدی‌نژاد) نداریم او به من گفت من سال سوم رفتم پیش آقا گفتم مي‌خواهم استعفا بدهم زیر این دولت، دولت ضد ولایت فقیه است آقا گفتند بمان تا دوره‌ات تمام شود.

وی در ادامه به خاطره‌اي از آقای فروزنده اشاره کرد و اظهار داشت: آقای فروزنده گفت آخر سال سوم رفتم پیش احمدی‌نژاد گفتم چرا با روحانیت و مراجع بد هستی گفت آنها به چه دردی مي‌خورند آنها وضعشان روبه راه است و شکمشان سیر. من در دور دوم کارد را مي‌گذارم کمر کیک!

ادامه http://z-fajr57.blogfa.com/post/622

   


 
11 بهمن 1392   
جواد
گناه آقای احمدی‌نژاد فقط این بود که به احزاب و گروه ها از چپ و راست ومیانه وقعی نمی نهاد.به این دلیل همه با وی دشمن شدند.اما در آن دنیا به زودی خواهند دانست... .



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=56674
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.