تاريخ انتشار: 18 خرداد 1392 ساعت 10:23:23
دولت ترکیه از تروریست ها برای سرکوب مردم استفاده می کند

به گزارش واحد مرکزی خبر ـ تحولات سیاسی در ترکیه نشان می دهد تظاهرات ضد دولتی در شمار بیشتری از شهرهای این کشور برگزار خواهد شد.
به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه سرکوبگری های دولت رجب طیب اردوغان علیه معترضان نیزتاکنون نتیجه بخش نبوده است. اردوغان حتی از نیروهای گروه موسوم به ارتش آزاد برای سرکوب این اعتراضات استفاده می کند.
شهروندان ترک در پایگاه های اینترنتی اجتماعی تاکید کردند برخی از تظاهرکنندگان جوان این کشور توانستند افرادی را بازداشت کنند که در میان شبه نظامیان برای سرکوب معترضان حضور داشتند و پس از اعترافات این عناصر بازداشت شده مشخص شد این افراد وابسته به ارتش آزاد هستند که به فعالیت های تروریستی علیه مردم سوریه ادامه می دهند.
تظاهرکنندگان این شبه نظامیان سرکوبگر را با استفاده از لهجه سوری تشخیص می دهند. استفاده اردوغان از این تروریست ها مانع از گسترش اعتراضات در شهرهای جدید ترکیه نشده است. شماری از احزاب ترکیه نیز وارد صف معترضان علیه سیاست های داخلی و خارجی اردوغان شده اند.
اردوغان برای سرکوب این اعتراضات در ابتدا از گاز اشک آور استفاده کرد و سپس به تروریست های ارتش آزاد متوسل شد. اردوغان می گوید معترضان وی مشتی  دزد و تندرو هستند ولی ملت ترکیه بر این مسئله تاکید می کند استفاده اردوغان از تروریست ها برای سرکوب اعتراضات مانع از ادامه این تظاهرات تا محقق شدن خواسته های آنان نخواهد شد.

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=44814
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.