تاريخ انتشار: 17 خرداد 1392 ساعت 11:11:16
انتقاد شديد واشنگتن پست از انديشه "ابن تيميه"

به گزارش شيعه آنلاين، روزنامه آمريکايي "واشنگتن پست" در شماره روز گذشته خود گزارشي درباره "ابن تيميه" پدر معنوي فرقه انحرافي وهابيت منتشر کرد که در آن به نقد انديشه و اعتقادات وي پرداخت.

اين روزنامه آمريکايي در گزارش خود نتيجه گرفت که "عربستان سعودي به دليل تکيه بر انديشه و اعتقادات ابن تيميه، ملحد و مشرک ترين کشور اسلامي به شمار مي رود و مردمش نيز در ميان مردم ديگر کشورهاي اسلامي ملحد تر و مشرک تر هستند."

"واشنگتن پست" که نقشه اي از پراکندگي الحاد و شرک در جهان را منتشر کرده بود، در ادامه گزارش خود افزود: حتي گاهي در برخي حالت ها، عربستان نسبت به کشورهاي غير اسلامي هم ملحد تر مي شود. از همين رو در يکي از نقشه هاي الحاد در جهان، عربستان مانند بلژيک در يک سطح از الحاد و شرک قرار دارد.

بر اساس گزارش اين روزنامه آمريکايي، ملحد ترين و مشرک ترين کشور جهان "چين" است. کشورهاي آفريقايي به ويژه آفريقاي جنوبي، نيز نسبت به سال هاي گذشته رشد قابل توجهي در زمينه الحاد و شرک داشته اند.

روزنامه آمريکايي "واشنگتن پست" نسبت الحاد و شرک موجود در عربستان سعودي را 6 درصد اعلام کرد که بدين ترتيب بيشترين کشور اسلامي از نظر الحاد و شرک به شمار مي رود. پس از عربستان، ترکيه و تونس رتبه دوم و سوم الحاد در ميان کشورهاي اسلامي را به خود اختصاص داده اند

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=44706
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.