تاريخ انتشار: 28 دي 1391 ساعت 22:07:42
مقام معظم رهبری در بیان سید حسن نصرالله

سید حسن نصرالله :

 ما ولي امري داريم كه نائب امام مهدي(عج) است. اطاعتش بر ما واجب است. ما از پاكي و صفات نيكو و پرهيزگاري و به طور هم‌زمان، شجاعت، قدرت، حكمت، تدبير و بصيرت او آگاهيم. او با آمريكا و اتحاديه اروپا و كشورهاي تحت سلطه‌شان كه منطقه خليج را پر كرده‌اند به مبارزه برخاسته است.

 

خدا بر ما منت نهاده كه او را به ولايت امر ما برگزيده است. او مردي آگاه و شخصيتي استثنايي است كه اگر همه حوزه‌هاي علميه و كشورهاي اسلامي‌مان را جست‌وجو كنيم، فقيهي از ميان فقهاي شيعه نمي‌يابيم كه اين‌چنين بزرگي‌ها و صفات متعالي در او جمع شده باشند بدان پايه كه در رهبر ما حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به‌عنوان ولي امر جمع شده‌اند. 

    

اگر آخرت را بخواهيم، آخرت ما با ولي امر و نائب حضرت حجت(عج) است و هم چنين اگر عزت و شرف و كرامت دنيا را نيز بخواهيم، به آن نمي‌رسيم مگر با ولي امر.

 

 

 حتي براي اين جنبش مقاومت بزرگ كه بدان توجه شده است و در جهان عرب يك پديده استثنايي است و ما به‌ واسطه آن سرمان را بالا گرفته‌ايم و به آن افتخار مي‌كنيم، اگر شخصي به‌ نام روح الله الموسوي الخميني نبود، اثري از آن در لبنان نمي‌بود و بعد از آن نيز اگر شخصي به نام سيدعلي حسيني خامنه‌اي نبود، استمرار نمي‌يافت.

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=34241
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.