تاريخ انتشار: 27 مرداد 1390 ساعت 18:46:50
مؤسسه خيريه «ملائك» تأسيس شد

به همت جمعي از آزادگان دفاع مقدس:

مؤسسه خيريه «ملائك» تأسيس شد

خبرگزاري فارس: جمعي از آزادگان دفاع مقدس مركز خيريه ملائك را تأسيس كردند.

 

به‌ گزارش خبرنگار ايثار و شهادت باشگاه خبري فارس «توانا»، پنج آزاده دفاع مقدس مركز خيريه‌ «ملائك»، ويژه كودكان بي‌سرپرست ر‌ا براي حمايت و نگهداري از دختران كودك و نوجوان راه‌اندازي كرده‌اند. در حال حاضر 20 دختر نوجوان نابينا و ناتوان ذهني و جسمي و بي‌سرپرست در اين مجموعه نگه‌داري مي‌شوند كه از اين تعداد، 3نفر نابينا، يك نفر نانيسم و بقيه دچار ناتواني ذهني و جسمي و بي‌سرپرست هستند. برخي خانواده‌هاي اين آزادگان سرافراز نيز در اين مركز خيريه با مسئولانش همكاري دارند. از برنامه‌هاي ويژه اين مؤسسه برگزاري هيئت‌هاي ماهانه با حضور آزادگان دفاع مقدس است كه محفلي را براي تازه‌شدن ديدارهاي آزادگان فراهم مي‌كند. به گزارش توانا، اين مركز در تهران منطقه قيطريه واقع است؛ و علاقه‌مندان مي‌توانند با شماره تلفن‌هاي 22693351 تماس حاصل كنند.

منبع : خبرگزاری فارس

سايت مؤسسه : m-malaek.blogfa.com  
   


 
25 شهريور 1390   
حامد
با سلام مطلبي را براي مطالعه از روي يكي از سايت ها براي دوستان ارسال مينمايم با تشكر . حامد بنز تهران، بنز سوار ندارداین جا تهران است . شهر شلوغی ، شهر هیاهو . می گویند تهران خواب ندارد می گویند تهران بی صدا معنا ندارد . تهران آلبوم سازه های عجیب در ایران است . برج های سه بر تهران ، رستوران های گردان و هزاران ساختمان و سازه . در تهران برج هایی وجود دارد که تنها به تهران محدود نیست و نمادی است برای کل کشور یعنی هر وقت که بخواهند از ایران یاد کنند آن جا را نشان می دهد برج آزادی یکی از همین نماد هاست که تنها به تهرانی ها تعلق ندارد . برج میلاد یکی دیگر از همین نماد هاست که به نیت نماد ایران مدرن بنا گردید . وقتی می گوییم نمادی است برای ایران یعنی تمام ایرانی ها آن برج را برای خود می دانند یا بهتر بگویم خود را در آن سهیم می دانند . ولی برای آن که سهم خود را از برج میلاد بگیری باید پول داشته باشی . یعنی یک نماد ملی وجود دارد که پول دارها در الویت هستند . برای رفتن به آخرین طبقه برج میلاد باید نفری 40، 50هزار تومان هزینه کنی تا سهم خود را از شهر خود به دست آوری . آن بالا رستوران هم دارد . ورودی این رستوران 168 هزار تومان است یعنی اگر یک خانواده متوسط 4 نفره به خواهد به برج میلاد برود باید 200 هزار تومان هزینه کند برای رسیدن به بالاترین نقطه و 672 هزار تومان هم بدهد برای غذا خوردن . حال اگر در این خانواده پسری لجوج باشد که بهانه گیری کند بابا من از این بستنی ها می خواهم ( بستنی با روکش طلا ) پدر خانواده باید 400 هزار تومان پول بدهد و بستنی طلا بخرد تازه باید خجالت بکشد که برای بچه بزرگ تر پول نداشته بستنی بخرد با این حساب باید برای یک گردش خوب در یک نماد ملی کم کم 1میلیون و 272 هزار تومان در جیب داشته باشی تا یک شب را زیبا سپری کنی . تا این جا مشکلی نیست دارندگی و برازندگی . تازه مسئول برج میلاد هم می گوید برج میلاد بنز تهران است عده ای هستند که تا آخر عمر سوار بنز نمی شوند . این هم هیچ ولی بهتر است به یاد بیاوریم ایجا ایران است . ایران اسلامی نه ایران سرمایه داری . این جا ایران است ایران اسلامی ، اسلامی که می گوید با شکم سیر بخوابی و همسایه ات گرسنه باشد از ما نیستی .... من نمی گویم چرا آدم ها پول دار هستند من می گویم چرا این همه پول دریافتی را درست به کار نمی گیریم چرا درآمد از تفریح عده ای کم را برای عده بسیاری در کشور سرمایه گذاری نمی کنیم ؟ اگر در هفته 60 نفر طبق برنامه بالا به برج میلاد بیایند حدود 63 میلیون تومان پول جمع می شود که می شود با این پول خیلی کارها کرد . پول خوب است پولدار ها هم خوب هستند ولی نباید بی پول ها را هم فراموش کرد اگر برج میلاد بنز است سر چهار راه ها بنز سوار بیشتراز دیگر ماشین ها به فقیر سر چهار راه کمک می کند .

24 شهريور 1390   
حامد
با تشكر از آزاده سرفراز در تاسيس موسسه ملائك براي ايشان و خانواده محترم آرزوي سلامتي و موفقيت مينماييم . حامد

30 مرداد 1390   
ابراهیم فخاری
به نام خدا با سلام وآرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان از برادارن عزیز آزاده ای که سال های سخت اسارت را تحمل کرده اند انتظاری جز این نمی باشد .یقیناً این کار خیر شما ادامه جهاد و استقامت شماست. موفق باشید خدا نگهدارتان



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=1687
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.