امام خمینی (ره) والله اسلام تمامش سیاست است؛ ***** مقام معظم رهبری: به گفتار امام و کردار امام اهتمام بورزید ***** امام خمینی(ره): ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد 1367/4/29 ***** امام خمینی(رحمة الله علیه) : حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند 1366/5/12***** امام خمینی (ره) شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است ***** امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم ***** امام خمینی(ره) ”من برای آنکه شما جوانان شایسته ای هستید، علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید.„ ***** حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَ یونِسَ الرِّفاقَ؛ خوش اخلاقى روزى ها را زیاد مى کند و میان دوستان انس و الفت پدید مى آورد. «نهج الفصاحه، ح 781»***** امام خمینی(س) علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید و هم در عمل و هم در تهذیب اخلاق ***** بايد مسائل اسلامي حل بشود در اينجا و پياده بشود. بايد مستضعفين را حمايت بكنند، بايد مستضعفين تقويت بشوند حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحیفه امام – جلد 6 – صفحه 461 ***** اهمیّت فضای مجازی به انداره ی انقلاب اسلامی است "مقام معظم رهبری" ***** آن کسی قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد. امام خمینی (ره) ***** همان طوري که در سابق عمل مي‌شد، روضه‌خواني بشود، مرثيه گفته بشود، شعر و نثر در فضايل اهل بيت و در مصائب آنها گفته بشود. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام – جلد 15 – ص 332 ***** نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مي‌کنم که نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** پيامبر اسلام نيازي به مساجد اشرافي و مناره‌هاي تزئيناتي ندارد. پيامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پيروان خود بوده است که متأسفانه با سياست‌هاي غلط حاکمان دست‌نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 80 ***** پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 15، ص 11 ***** امام به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. مقام معظم رهبری ***** راه ما راه امام خمینی است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد. مقام معظم رهبری


 

 

 

تاريخ انتشار: 01 دي 1398 ساعت 23:04:55
نگاهی دیگر(قسمت ششصدوسیزدهم)
تاسیس مدرسه با ملک بنیاد جانبازان و مردمی زباله گرد و کولبر

گفتم: آقاجون پس از هیجان سازی های ناپسند اهل دنیای غیر اخلاقی سیاست پیرامون کودک بی پناه زباله گرد حالا حول موضوع جدید و جذاب کودک کوله بر متمرکز و در دروغی دیگر همه با هم ناله می کنند.
گفت: عمر کوتاه داستان سوزناک کودکان زباله گرد مانتد گور خوابی ، اعتیاد فراگیر زنان و ....‌ خاتمه یافت و اهل بازار مکاره سیاست به تراژدی غمبار کودکان کولبر دست یافتند ، تا چند روزی با نقاب انسان دوستی علیه دیگران اهانت و جریان خود را مجموعه فریادگر مظلوم غیر مسئول نمایش دهند ، فرصتی است تا بیش از پیش به انتخابات آتی بیاندیشند.
گفتم: خسروی پدر دو کولبر جان‌باخته می گوید: با سخت‌تر شدن شرایط معیشت فرهاد و آزاد دو پسرش کولبری را برای ادامه زندگی انتخاب و اینگونه  در ارتفاعات مرزی مریوان در برف و کولاک گرفتار و جانشان را برای به دست‌آوردن نان از طریق کولبری از دست دادند.
گفت: تلاش برای فرار از چنبره دیو فقر و گرسنگی خانواده مهمترین دلیل ورود کودکان به چرخه مشاغلی چون زباله گردی و کولبری است ، کودکانی که براساس نص اصول متعدد قانون اساسی باید توسط حکومت تامین و در حال تحصیل رایگان باشند ، اما بدلیل شرایط نامناسب اقتصاد ملی و بمنظور کسب لقمه نانی برای خانواده باید در سطل زباله و کولاک کوهستان تقلا کنند.
گفتم: خدا را شکر که سطوح مختلف مقامات عزیزمان سال هاست برای شفاف سازی ثروت و درآمدشان لحظه شماری می کنند و از هم سبقت می گیرند.
گفت: ایکاش می توانستند در برابر افکار عمومی با اعلام دارایی های خود که گواه پاک دستی است به چند سوال ساده پاسخ دهند.
گفتم: چه سوالاتی می تواند مهمتر از اجرای قانون از کجا آورده ای باشد؟
گفت: وقتی هر روز شاهد درز اطلاعات مربوط به مفاسد چند هزار میلیارد تومانی هستیم که همواره یک پا در منابع عمومی دارند یعنی باید مقامات و مسئولینی هم پشت کار کارسازی در مراکز حکومتی بوده باشند که دیده نمی شوند.
* وقتی با شوق تمام سطوح مختلف مقامات برای نشستن پشت کیبورد رایانه و وارد کردن اطلاعات مالی به اصطلاح شخصی لحظه شماری می کنند باید درک کنیم که قرار نیست و نمی تواند از این کور سوی آتش ، آبی برای ملت زباله گرد و کولبر گرم شود.

گفتم: مقامات به چه سوالاتی باید با اتکا بر راستی آزمایی مراکز غیر نظام پاسخگو باشند؟
گفت: اولا وقتی این همه مانع تراشی در برابر اجرای استاندارهای جهانی و موفق مبارزه با پولشویی را شاهدیم باور به کارکرد سرچ کیبوردهای از کجا آورده ای شاید چیزی جز خوش خیالی محض نباشد ،  ثانیا سوالات مانند کشف فهرست دارائی و اموال مقامات از هزار توی پیچیده و غیر قابل دسترس برخوردار نیستند بلکه به سهولت قابل دسترس و حتی برای مراکز مردمی قابل راستی آزمایی خواهند بود.
گفتم: مقامات مندرج در اصل ۱۴۲ قانون اساسی و قانون از کجا آورده ای باید چه اطلاعاتی را به افکار عمومی ارائه کنند تا قابل راستی آزمایی باشند؟
گفت: مقامات مذکور در اصل ۱۴۲ قانون اساسی و قانون از کجا آورده ای باید مشخص کنند.
* محل تحصیل ابتدایی تا آخر متوسطه فرزندان و نوادگان
* محل و موقعیت خدمت نظام وظیفه فرزندان و نوادگان
* سال ، رتبه و محل تحصیل دانشگاهی و حوزوی فرزندان و نوادگان
* شغل فرزندان و نوادگان با ذکر محل اخذ سرمایه آغاز بکار
* سال ازدواج فرزندان و سال و محل اشتغال دامادها و عروس ها
* محل زندگی فرزندان و نوادگان
* محل و هزینه زندگی طی سال های گذشته
* آخرین باری که خودرو شخصی سوار و پول بنزین را پرداخت کردند
 *روند طی مراحل تحصیلات دانشگاهی و حوزوی توام با مسئولیت
* مشاغل اقوام نسبی قبل و بعد از قرابت فامیلی

گفتم: سوالاتی از این دست نمی تواند مشخص کننده میزان اموال و دارائی های واقعی مقامات و حقله های مرتبط خانواده و اطرافیان باشد.
گفت: همه می دانند راستی آزمایی بدون اجرای استانداردهای بین المللی مبارزه با پولشویی غیر ممکن است ، اما فلان مقام عالی باید توضیح دهد با درآمد شخصی ماهیانه مثلا ۱۲ میلیون تومان چگونه به پایه پولی امروز پنج یا هفت فرزند را در مدارس غیر انتفاعی با شهریه مثلا ۳۰ میلیون تومانی جهت تحصیل ثبت نام کرده است.
گفتم: با فرض پاسخگویی به چنین سوالات قابل راستی آزمایی چه باری از دوش کودکان زباله گرد و کولبر برداشته خواهد شد؟
گفت: آقاجون تجربه به ما می گوید که امید به تغییر شرایط اجتماعی و اقتصادی از مجرای تصمیمات متکی بر مدیران دنیا طلب بیشتر به شوخی یی  شباهت دارد ، باید باور کنیم تا امثال حداد عادل بدلیل نا مناسب دیدن مدارس کشور جرات داشته و می توانند از بنیاد جانبازان ملک گرفته تا برای فریدالدین عزیزشان در ولنجک و فرشته مدرسه تاسیس کنند امید به خاتمه روزهای سیاه زباله گردی و کولبری مردم خیالی بیش نیست.





  تعداد بازديدها: 2721


 
نظرات خوانندگان:
 

نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمي‌شود.

نام:
پست الکترونيک:
متن پيام:


 
آخرين اخبار و مطالب 
پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»؛
مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
با دعوت از وزرای اقتصاد و صمت به مناظره تاکید شد؛
فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
به مناسبت اولین روز از هفته کار و کارگر
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار کارگران
سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
به بهانه ی چهلمین سالگرد شهادت
مثنوی " علمدار بسيج " در وصف شهيد بزرگوار احمد دلاكه (دالکه) سروده ی علی اکبر پورسلطان (مهاجر)
یادداشتی از: آقای میکائیل جواهری
نماز را در هر حال و حالتی بجا آوریم
گزارش تصویری:
بمناسبت 5 اردیبهشت، چهلمین سالگرد شهادت یار دیرین، شهید والامقام احمد دالکه
یادداشت:
ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین انصاریان‌:
نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
یادداشتی از: حجه الاسلام هادی سروش
چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
آمار تکان دهنده از 200 روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه
یادداشتی از: حجت الاسلام عبدالرحیم اباذری
به مناسبت دهمین سالگرد درگذشت آیت الله ملکوتی/منادی شفاف سازی در تولیت
یادداشت:
آمریکا و نکبت وابستگی به صهیونیسم
روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
گزارشی از خانم یاسمین طالقانی:
سکوت رئیسی و احمدی‌نژاد!
سالار عقیلی: وظیفه ماست که جوانان را با ادبیات کهن آشتی دهیم
خانه به دوشی اکثریت مردم ایران!

آرشیو همه مطالب


 
پربازديدها 
یادداشت:
تنها راه تامین ثبات در منطقه
یونیسف: غزه خطرناک‌ترین مکان برای کودکان است
پیام تسلیت سید حسن خمینی به محسن مهرعلیزاده
گزیده ی یادداشتی از حاج حسن وفایی
خرمشهر تا باران پهپاد و موشکی
یادداشتی از: آقای میکائیل جواهری
خدا، انسان، جهان
ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
جزئیات اعزام حج عمره از ۳ اردیبهشت
اعزام ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع/ ۱۸ فرودگاه معین حج هستند
نگاه دولت های عربی به درگیری ایران و اسراییل
پیام تبریک رهبر معظم انقلاب اسلامی به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی به مناسبت قهرمانی در آسیا
یادداشتی از: روزبه علمداری
سخنی با مدعی العموم
براساس آمار تورم مسکن از بهار 1400 تا بهار 1402؛
جهش 2 ساله قیمت مسکن؛ آمارهای استانی چه می‌گوید؟
مهاجری: طبیعی است که رسانه‌های اسرائیلی عملیات وعده صادق را ناموفق نشان بدهند/ عملکرد غلط صدا و سیما باعث شده مردم اخبار فضای رسانه‌ای غیر رسمی را بخوانند/ الآن چاره‌ای جز این نیست که نیروهای مسلح چهره‌های رسانه‌ای و رسانه‌های معتبر داخلی را توجیه کنند
7 نکته درباره حمله تلافی جویانه ایران و احتمالات بعدی
نتیجه جنگ احتمالی ایران و اسرائیل چه خواهد بود؟
سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
پرتویی از کلام امام (ره)
نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
۱۲ سوال جدی درباره پرونده حجت الاسلام کاظم صدیقی
وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است
واکنش نخست‌وزیر مالزی به پاسخ ایران به اسرائیل
مقام سابق امنیتی ترکیه: خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود


 
آمار بازديد از سايت 
تعداد بازدید امروز: 28968
تعداد بازدید دیروز: 44731
بازدید کل: 66784421
مشاهده آمار کامل
تمامي حقوق براي هيئت انصارالخميني (ره) محفوظ است.