امام خمینی (ره) والله اسلام تمامش سیاست است؛ ***** مقام معظم رهبری: به گفتار امام و کردار امام اهتمام بورزید ***** امام خمینی(ره): ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد 1367/4/29 ***** امام خمینی(رحمة الله علیه) : حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند 1366/5/12***** امام خمینی (ره) شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است ***** امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم ***** امام خمینی(ره) ”من برای آنکه شما جوانان شایسته ای هستید، علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید.„ ***** حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَ یونِسَ الرِّفاقَ؛ خوش اخلاقى روزى ها را زیاد مى کند و میان دوستان انس و الفت پدید مى آورد. «نهج الفصاحه، ح 781»***** امام خمینی(س) علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید و هم در عمل و هم در تهذیب اخلاق ***** بايد مسائل اسلامي حل بشود در اينجا و پياده بشود. بايد مستضعفين را حمايت بكنند، بايد مستضعفين تقويت بشوند حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحیفه امام – جلد 6 – صفحه 461 ***** اهمیّت فضای مجازی به انداره ی انقلاب اسلامی است "مقام معظم رهبری" ***** آن کسی قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد. امام خمینی (ره) ***** همان طوري که در سابق عمل مي‌شد، روضه‌خواني بشود، مرثيه گفته بشود، شعر و نثر در فضايل اهل بيت و در مصائب آنها گفته بشود. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام – جلد 15 – ص 332 ***** نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مي‌کنم که نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** پيامبر اسلام نيازي به مساجد اشرافي و مناره‌هاي تزئيناتي ندارد. پيامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پيروان خود بوده است که متأسفانه با سياست‌هاي غلط حاکمان دست‌نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 80 ***** پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 15، ص 11 ***** امام به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. مقام معظم رهبری ***** راه ما راه امام خمینی است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد. مقام معظم رهبری


 

 

 

تاريخ انتشار: 03 فروردين 1396 ساعت 21:27:54
توصیه معاون اول رئیس جمهوری به مدعیان تبعیت از رهبری

معاون اول رییس جمهور گفت: سال 84 تا 92 به عنوان بهترین دوره درآمدی کشور بود و خالص شغل ایجاد شده کشور صفر بوده است و در 2 سال گذشته که امیدی به آینده ایجاد شد متقاضیان بازار کار نیز با افزایش روبرو شد و سال گذشته با یک میلیون و 200 هزار متقاضی ایجاد شغل روبرو شدیم.

اسحاق جهانگیری عصر چهارشنبه مصادف با روز جهانی آب در نشست بررسی روند اجرای تونل انتقال آب از دریای عمان به فلات مرکزی کشور در کرمان افزود: کسانی که مدعی تبعیت از رهبری هستند و نیز نهادهای فرهنگی، اجتماعی و قضایی باید امنیت را برای تولیدکننده و کارآفرین مهیا کنند.
وی با بیان اینکه نباید به بهانه واهی برای بخش خصوصی مشکل ایجاد کرد گفت: دستگاه های نظارتی باید حد خود را بدانند و نباید به روشی اقدام کنند که مدیران دولتی را نسبت به انجام کار بی انگیزه کنند.
معاون اول رئیس جمهوری اظهار کرد: سازمان بازرسی و اطلاعات و سایر نهادها نباید برای مدیران مشکل ایجاد کنند و همه باید حرکت کنیم و این گونه نباشد که یک عده سئوال کننده و یک عده جوابگو باشند.
وی افزود: برخی فکر می کنند خداوند آنها را خلق کرده که از دیگران بازخواست کنند، در هر دستگاه و جایگاهی قرار گرفته اند نیز دنبال این بوده اند که بازخواست کنند و این در حالی است که برخی از این افراد بیشترین رانت ها را در این کشور گرفته اند.
جهانگیری با تاکید بر اینکه باید برای ایجاد اشتغال، راه اندازی صنعت، سرمایه گذاری و تولید کار خوبی انجام دهیم گفت: رهبر معظم انقلاب از عنوان نافذ الکلمه برای ستاد اقتصاد مقاومتی استفاده کرده اند و بر این اساس تلاش می کنیم در چارچوب اخلاق، قاطعانه تصمیم گیری کرده و کارها را پیش ببریم.
وی ادامه داد: در شرکت ها و واحدهای بزرگی غیر دولتی از جمله آستان قدس، بنیاد مستضعفان و سایر شرکت های غیر دولتی باید مدیر حرفه ای سر کار آید.
وی گفت: دولت نمی تواند یک تاجر، تولید کننده و مدیر بنگاه خوب باشد و همه این کارها را به بخش خصوصی واگذار کرده است و اگر دنبال توسعه، اشتغال و تولید هستیم باید میدان را به بخش خصوصی واگذار کرد.
معاون اول رئیس جمهوری افزود: در برخی نهادهای غیر دولتی مدیریت غیر حرفه ای را شاهد هستیم و در حال حاضر از این بنگاه ها سود دهی مناسب و مطلوبی حاصل نمی شود.
وی گفت: باید بنگاه های غیردولتی را در یک دوره انتقال 10 تا 20 ساله تعریف کنیم و در ستاد اقتصاد مقاومتی برای انتخاب مدیر حرفه ای در این مجموعه ها در ابتدای امسال اقدام می کنیم.
وی با اشاره به اینکه برخی شرکت های اقتصادی غیر دولتی 100 تا 200 میلیارد دلار منابع و ظرفیت دارند افزود: بخش غیر دولتی باید محور باشد و باید این بنگاه ها و نهادهای عمومی غیر دولتی را تقویت کرده و نقش سرمایه گذاری و افزایش تولید به آنها داد.
جهانگیری تاکید کرد: باید مدیریت این مجموعه ها را از حالت سیاسی خارج کرده و مدیر حرفه ای برای آنها انتخاب کنیم و این مجموعه ها باید سرمایه گذاری و تولید کنند.
وی با اشاره به مشکلات کشور در زمینه محیط زیست گفت: این مشکلات از جمله موضوع ریزگردها و آلایندگی های هوایی که موجب می شود مردم به شدت به زحمت افتند، با همراهی مسئولان قابل حل است.
وی خاطرنشان کرد: استان کرمان نیز با موضوع شن های روان روبرو است که این موضوع باید به صورت ویژه مورد نظر قرار گرفته و حل شود و در برنامه ششم توسعه به این موضوع توجه لازم صورت می گیرد.
معاون اول رئیس جمهوری کمبود منابع آب را از دیگر مشکلات کشور برشمرد و گفت: کل کشور با این مشکل روبرو است و مردم ایران باید خود را برای این شرایط آماده کنند زیرا توان و پتانسیل آب کشور در همین حدی است که در 10-15 سال گذشته آن را تجربه کرده ایم.
وی گفت: باید به مردم توضیح داده شود و در جریان قرار گیرند که شرایط کشور در حوزه آب چگونه است و آیا حق داریم منابع طبیعی کشور را اینگونه مورد استفاده قرار دهیم؟
وی اظهار کرد: ابتدای دولت یازدهم موضوع دریاچه ارومیه جزء مهمترین موضوعات کشور قرار گرفت تا این دریاچه احیا شود و اجازه ندهیم به کانونی تبدیل شود که جمعیت بسیار زیادی را تهدید کند.
جهانگیری با اشاره به وضعیت باتلاق های خشک شده در فارس، اصفهان و سایر استان های کشور عنوان کرد: بخش زیادی از ریزگردها که مردم را اذیت می کنند منشاء خارجی دارند و اگر در این مقطع فکر عاجلی برای کمبود منابع آبی نکنیم ممکن است در آینده با مشکلات جدی روبرو شویم که در دولت و بین مدیران کشور این حساسیت ایجاد شده است.
وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه موضوعی به عنوان بازنشستگی در ایران بی معنا شده است گفت: در هیچ جا این وضعیت را نداریم که نیروها بعد از بازنشستگی نیز حقوق خود را از دولت دریافت کنند.
وی گفت: در نیروهای مسلح نیز منابع صندوق های بازنشستگی را دولت تامین می کند و یک فرد بعد از بازنشستگی از یک ردیف حساب دولت به ردیف کمک دولت به صندوق های بازنشستگی می رود.
معاون اول رئیس جمهوری اظهار کرد: بیش از 75 درصد منابع صندوق بازنشستگی کشوری از سوی دولت تامین می شود و این مانند یک بهمن است که روز به روز بزرگتر می شود و می آید و اگر به آن توجه نکنیم در آینده مشکل ساز می شود.
وی با اشاره به اینکه با چالش جدید به نام بیکاری نیز روبرو شده ایم گفت: براساس آمار 20 سال اخیر متوسط شغل ایجاد شده در کشور سالی 600 هزار شغل و دوران طلایی ایجاد شغل کشور در آن دوره بوده است.
وی افزود: سال 84 تا 92 به عنوان بهترین دوره درآمدی کشور بود و خالص شغل ایجاد شده کشور صفر بوده است و در 2 سال گذشته که امیدی به آینده ایجاد شد متقاضیان بازار کار نیز با افزایش روبرو شد و سال گذشته با یک میلیون و 200 هزار متقاضی ایجاد شغل روبرو شدیم.
جهانگیری تصریح کرد: به عنوان کسانی که در اداره کشور نقش داریم با یک چالش جدی، هشدار دهنده و مهم روبرو هستیم و این است که باید به سمت ایجاد بیش از یک میلیون شغل حرکت کنیم و این حرف بسیار بزرگی است.
وی با اشاره به اینکه در سال های 91 و 92 رشد کشور منفی بوده است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره رشد هشت درصد فرموده اند وقتی از این میزان رشد صحبت می کنیم به معنای این نیست در جریان مسائل نیستم بلکه به معنای یک ضرورت و الزام است و باید یک میلیون شغل را در سال ایجاد کنیم و باید رشد هشت درصدی را داشته باشیم.
معاون اول رئیس جمهوری افزود: بیکاری نقطه اصلی است که بسیاری از انحرافات از آن منشعب شده و آرامش و امنیت خانواده را با مشکل روبرو کرده و عزت خانواده را نیز مخدوش می کند.
وی گفت: سال 95 چهار جلسه در حضور رهبر معظم انقلاب درباره آسیب های اجتماعی بحث شد و یکی از ریشه های اصلی این آسیب ها، موضوع بیکاری است.
وی با اشاره به اینکه امسال رهبری اشتغال را به عنوان محور تعیین کرده اند افزود: رفع بیکاری جز با رشد تولید و رشد سرمایه گذاری محقق نمی شود و در سیاستگذاری ها در بخش تولید باید به سمتی حرکت کنیم که اشتغال بیشتری را ایجاد می کند.
جهانگیری با اشاره به اینکه کشورهای اطراف ما می توانند کانون های مهمی برای بازار محصولات تولیدی باشند گفت: سرمایه گذاری، پیش نیاز تولید است و برای هر تولید باید به این حوزه توجه ویژه ای داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه نظام بانکی ما نیاز به اصلاح جدی دارد گفت: صندوق توسعه ملی منابع خوبی دارد و می توان از این صندوق به خوبی استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه منابع خارجی باید مکملی برای اجرای طرح ها باشد افزود: براساس قانون می توان در هر سال 50 میلیارد دلار از منابع خارجی استفاده کنیم و ایران می تواند با اروپا، آسیا چین و سایر کشورها کار کند و اکنون نیز به کانون اصلی سرمایه گذاری در جهان تبدیل شده است.
معاون اول رئیس جمهوری بیان کرد: با برجام، گروه گروه شرکت ها و مقامات سیاسی به سمت ایران آمدند و این نشان می دهد که بازار ایران بازار خوبی است.
وی گفت: بخشی از منابع مورد نیاز را باید از خارج بگیریم و باید از رابطه خوب خود با دنیا محافظت کنیم و نباید روی حساب حرف های بی حساب، تعامل با دنیا را بر هم بزنیم زیرا دنیا آماده همکاری با ایران است.
وی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها حسابشان جداست عنوان کرد: در مقابل حرکت های بی منطق
دنیا باید از موضوع منطق و عقلانیت طرف شویم و در این مقطع نیاز به منطق و عقلانیت داریم.
جهانگیری با اشاره به اینکه در تولید نیز دولت وظیفه سیاست گذاری دارد گفت: مدیران دولتی باید مهیا کننده و بسترساز توسعه باشند و هر مدیری که می خواهد در چارچوب نظام خدمت کند باید به موضوع اشتغال، تولید و سرمایه گذاری با تمام توان خود پای کار بایستد.
وی اظهار کرد: هر مدیری که قدرت به صحنه آمدن به صورت جدی را در خود نمی بیند باید میزها را ترک کند و این جفاست که فرد بی انگیزه ای در یک منصب قرار گیرد.
وی افزود: اگر مدیری بی انگیزه در منصبی قرار گیرد، خیانت به کشور، ملت و خون هایی است که به پای این کشور ریخته شده است و کشور نیاز به این دارد که افراد با انگیزه پای کار بایستند و مساله تولید و اشتغال را حل کند و این کاری است که باید در دولت با جدیت بیشتری دنبال شود.
معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: مدیران بی انگیزه باید محترمانه کنار بروند و اگر نروند دیگران آنها را کنار می گذارند.
وی با اشاره به اینکه سال 95 نیز تولید محور اصلی کار بوده است گفت: سال گذشته اقتصاد ایران و مدیران ایرانی کاری کارستان را انجام دادند و راه افتادن اقتصاد یکی از این موارد بود.
وی گفت: سال گذشته به جای پرداخت تسهیلات به هفت هزار و 500 واحد، 24 هزار واحد تسهیلات دریافت کردند و حوزه های نفت نیز انصافا درخشید و در کنار آن در بخش کشاورزی نیز بسیار عالی اقدام شد و در حوزه آب، برق و دانش بنیان نیز کارنامه های درخشانی بر جای مانده است.
جهانگیری با بیان اینکه یکی از مسائل حوزه تولید، مساله بازار است گفت: هیچ دستگاه دولتی حق خرید کالایی که مشابه آن در داخل کشور تولید می شود را ندارد.
وی گفت: برای دفاع از تولید داخلی و بازار داخلی باید تعرفه های مناسب تعریف کنیم و باید ضوابط نیز برای محدود کردن کالاهای وارداتی تعیین شود.
وی با تاکید بر اینکه باید با قاچاق برخورد جدی صورت گیرد افزود: با اقدامات انجام شده در راستای برخورد با قاچاق کالا میزان قاچاق از 25 میلیارد دلار به 15 میلیارد دلار کاهش یافت و اقدامات این حوزه در سال جاری باید مضاعف شود.
معاون اول رئیس جمهوری گفت: در گمرک سال گذشته تحول اساسی در بخش اقتصاد مقاومتی محقق شد و می توان کالای وارداتی را بررسی کرد که هر کالایی با هر کیفیت وارد نشود.
وی بیان کرد: برای اولین بار در حوزه کالای قاچاق تصویب شده که یا صادر شود یا منهدم شود.
وی افزود: باید از تولیدکننده داخلی حمایت شود و هیچ صادر کننده ای نباید احساس کند کارش در دستگاه دولتی در جایی گیر کرده است و باید به صادر کنندگان وام داد که سال گذشته در این زمینه اقدام کردیم و امسال نیز این کار را انجام خواهیم داد.
جهانگیری همچنین با اشاره به بازدید از تونل در دست ساخت انتقال آب در کرمان گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء کارهای خوب و با ارزشی را در استان کرمان انجام داده است و در حد ممکن تلاش شده که حمایت کنیم تا بتواند کارهای بزرگ خود را در کشور دنبال کند.
وی با بیان اینکه کشور واقعا به پتانسیل خوبی رسیده است گفت: ظرفیت بزرگی در کشور شکل گرفته و نباید کشور را دست کم گرفت.
وی بیان کرد: قبل از انقلاب اجازه باز و بسته کردن یک پیچ را در صنایع نفتی نداشتیم و امروز بزرگترین پروژه های نفتی به دست متخصصان ایرانی ساخته می شود.
جهانگیری افزود: هیچ گونه انتقال آب در حوزه های داخلی کشور جز در حد ضرورت برای شرب را مجاز نمی دانیم و باید برای تامین تمام آب آینده ایران از دریای عمان فکر کرد.
وی گفت: رابطه خوبی با کشورها اطراف خود داریم اما نمی توان تامین آب شرب را به بیرون از کشور اختصاص داد و هیچ کشوری چنین کاری نمی کند زیرا ممکن است در صورت بروز یک مشکل، شیرهای آب شرب کشور بسته شود.
معاون اول رئیس جمهوری از کرمان به عنوان استانی پر پتانسیل یاد کرد و گفت: ظرفیت نیروی انسانی بالا و متخصص یکی از مهمترین مزیت های این استان است که می تواند تحول آفرین بوده و به توسعه استان بر پایه خلاقیت، نوآوری و ابتکار کمک کند.
وی افزود: استان کرمان شایستگی این را دارد که در همه بخش های کشور به ویژه در بخش آب طرح های خوبی را تهیه و ارائه کند و در انتقال آب از خلیج فارس پیشقدم شده است که امیدواریم در انتقال آب از دریای عمان نیز پیشقدم شود.
جهانگیری بیان کرد: ممکن است براساس ظرفیت موجود در قرارگاه خاتم الانبیاء، تمرکز داده شود که موضوع انتقال آب را با جدیت دنبال کند.
وی با اشاره به اینکه بودجه سال 95 تاکنون به بالای 282 هزار میلیارد تومان رسیده است گفت: از این میزان 230 هزار میلیارد تومان از گمرک و نفت و غیره دریافت شده است.
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه اولین بار بیشترین فروش نفت و صادرات را داشته ایم افزود: بودجه نفت در سال گذشته 73 هزار میلیارد تومان و درآمد مالیات و گمرک 113 هزار میلیارد تومان شده که 13 هزار میلیارد تومان به شهرداری ها پرداخت شده است و برخی شهرداری ها بی انصافی می کنند و می گویند دولت به ما کمک نمی کند.
اسحاق جهانگیری روز دوشنبه این هفته وارد کرمان شد و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در گلزار شهدای کرمان، سفر به شهرستان سیرجان، شرکت در نشست شورای آب استان کرمان، بازدید از ستاد تسهیلات نوروزی استان، ستاد انتخابات شهرستان کرمان، تونل انتقال آب و پروژه های شهری از برنامه های سفر سه روزه وی به این استان بود.

*جماران





  تعداد بازديدها: 1683


 
نظرات خوانندگان:
 

نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمي‌شود.

نام:
پست الکترونيک:
متن پيام:


 
آخرين اخبار و مطالب 
ساخت مسجد با پول مردم، نشانه متدین بودن شهردار نیست
زاکانی مشکلات تهران را حل کرد و فقط مانده مسجدسازی در پارک ها / اگر در بوستان قیطریه فضای خالی دارید درخت بکارید
برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
آیت‌الله مددی، استاد خارج فقه و اصول:
کشور در خطر است/ به هیچ وجه بحث انقلابی و ضد انقلابی نکنید/ دلار به 61 هزار تومان رسیده؛ دردآور است، بیش از 9 هزار بار پول ما سقوط کرده/ ایرانی مجبور شده با این وضعیت بسازد؛ پول مثل خون است
حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی:
افکار، اندیشه‌ها و سلیقه‌های مختلف را باید به رسمیت بشناسیم
انتقاد امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مدیریت کنید، به سبک خودم مدیریت کنم
انتقاد تند وزیر بهداشت روحانی: مگر همه ما مرده‌‌ایم؟
جرات داشته باشید بگویید چرا فردوسی‌پور را کنار گذاشتید + اتهام ده سال پیش
سخنی آموزنده از شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی
دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی
نمودار:
بزرگترین تولید کنندگان نفت جهان
گزارش تصویری:
برگزاری مراسم سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن (ع) در هیئت انصارالخمینی (ره) 1403/1/6
مهدی پازوکی اقتصاددان:
مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛
درهای اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
دکتر حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
واکنش زاکانی به حصارکشی و تغییرات در پارک قیطریه؛ «حتما در پارک‌ها مسجد می‌سازیم،‌ مسجد خوب هم می‌سازیم»
انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
واکنش تند مهاجری به خبر ساخت مسجد در پارک قیطریه؛ نوعی لجاجت است
پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
امان‌الله قرائی‌مقدم:
کوچک‌شدن طبقه متوسط؛ مهم‌ترین تغییر اجتماعی سال ۱۴۰۲/ جامعه ایران دیگر یک جامعه سنتی نیست

آرشیو همه مطالب


 
پربازديدها 
سردار مصطفی مولوی: آقا مهدی باکری و شهید کاظمی همیشه در خط مقدم می‌جنگیدند/ مهدی هیچ‌گاه اجازه نمی‌داد خاکریز جبهه به مسائل سیاسی آلوده شود/ لیدر جریان خالص‌سازی همه توان‌ش را برای تضعیف آقا مهدی به کار گرفت
دعاهای بعد از نمازهای واجب در ماه مبارک رمضان
باهتمام مهندس سعید رحیمی
امام خمینی (ره): من نگران اسلام هستم
با سخنرانی یادگار امام؛
مراسم تحویل سال نو در حرم امام خمینی(ره) برگزار می‌شود
واکنش علم الهدی به شرکت نکردن اکثریت در انتخابات: مراد از اکثریت، اکثریت متدین است نه اکثریت متمرد
اختصاصی:
خدیجه الکبری سلام الله علیها "پوستری آیینی از خانم شیرین نوشیروان"
پیام نوروزی مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳
در سخنرانی نوروزی ۱۴۰۳؛
رهبر معظم انقلاب: در گذشته کسانی بودند که از امکانات دولتی سوء استفاده کردند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ روز به روز جبهه مقاومت در غرب آسیا باید تقویت شود/ برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود
مراسم آغاز سال 1403 در حرم مطهر امام خمینی(س)؛
سید حسن خمینی: از هرآنچه غیر خدا است، مأیوس شویم
اطلاعیه:
برگزاری مراسم تشییع و تدفین والده ی مرحومه ی اخوان تدریسی
اطلاعیه:
والده ی ماجده ی اخوان تدریسی دعوت حق را لبیک گفت
پوستر:
برگزاری مراسم بزرگداشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم اکرم السادات زارع (تدریسی)
گزارش تصویری:
تجلیل از هنرمند گرافیست آقای علی اکبر میرزایی در استان لرستان
حجت الاسلام انصاریان : شیعه‌ای نباشید که مردم با شما از دین ببرند
سردار رادان: تلخ است، اما دزدی به شغل تبدیل شده است
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران پیرامون اخباری مبنی بر زمین‌خواری در محله ازگل: چگونه ممکن است بعد از هشدار رهبری، ائمه جمعه هنوز مشغول فعالیت‌ اقتصادی باشند؟! نهادهای نظارتی دقیقا مشغول چه فعالیتی هستند؟
حجت الاسلام والمسلمین فاضل میبدی:
بالای 50 درصد از مردم در انتخابات شرکت نکردند؛ این بی تفاوتی نیست، اعتراض است/ دولت و حاکمان این پیام را دریافت کنند/ اگر شورای نگهبان بخواهد با همین فرمان در انتخابات بعدی جلو برود، همدلی ایجاد نمی‌شود/ مخاطب سخنان رهبری مسئولان هستند
پوستر:
اطلاعیه برگزاری مراسم سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن (ع) در هیئت انصارالخمینی (ره)
نامه ی رسیده
ابراز تشکر از اوژانس تهران
قائم مقام سازمان تبلیغات:
رویکرد‌های سلبی و تقابلی نه تنها در ترویج حجاب موثر نیست بلکه می‌تواند نتایج عکس داشته باشد / تبعیض اقتصادی به نارضایتی و بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام منجر می‌شود؛ این نارضایتی گاه به صورت بی‌حجابی و بدحجابی به عنوان نوعی اعتراض بروز پیدا می‌کند / استفاده از روش‌های قهری در برخورد با بدحجابی باعث شده تا برخی از افراد نسبت به حجاب و حکومت جمهوری اسلامی ایران دیدگاه منفی پیدا کنند


 
آمار بازديد از سايت 
تعداد بازدید امروز: 37550
تعداد بازدید دیروز: 38925
بازدید کل: 65663587
مشاهده آمار کامل
تمامي حقوق براي هيئت انصارالخميني (ره) محفوظ است.