امام خمینی (ره) والله اسلام تمامش سیاست است؛ ***** مقام معظم رهبری: به گفتار امام و کردار امام اهتمام بورزید ***** امام خمینی(ره): ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد 1367/4/29 ***** امام خمینی(رحمة الله علیه) : حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند 1366/5/12***** امام خمینی (ره) شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است ***** امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم ***** امام خمینی(ره) ”من برای آنکه شما جوانان شایسته ای هستید، علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید.„ ***** حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَ یونِسَ الرِّفاقَ؛ خوش اخلاقى روزى ها را زیاد مى کند و میان دوستان انس و الفت پدید مى آورد. «نهج الفصاحه، ح 781»***** امام خمینی(س) علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید و هم در عمل و هم در تهذیب اخلاق ***** بايد مسائل اسلامي حل بشود در اينجا و پياده بشود. بايد مستضعفين را حمايت بكنند، بايد مستضعفين تقويت بشوند حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحیفه امام – جلد 6 – صفحه 461 ***** اهمیّت فضای مجازی به انداره ی انقلاب اسلامی است "مقام معظم رهبری" ***** آن کسی قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد. امام خمینی (ره) ***** همان طوري که در سابق عمل مي‌شد، روضه‌خواني بشود، مرثيه گفته بشود، شعر و نثر در فضايل اهل بيت و در مصائب آنها گفته بشود. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام – جلد 15 – ص 332 ***** نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مي‌کنم که نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** پيامبر اسلام نيازي به مساجد اشرافي و مناره‌هاي تزئيناتي ندارد. پيامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پيروان خود بوده است که متأسفانه با سياست‌هاي غلط حاکمان دست‌نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 80 ***** پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 15، ص 11 ***** امام به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. مقام معظم رهبری ***** راه ما راه امام خمینی است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد. مقام معظم رهبری


 

 

 

تاريخ انتشار: 05 خرداد 1395 ساعت 18:06:16
کارشکنی اطلاعاتی مجلس نهم در روز آخر

مجلس نهم دیروز به کار خود پایان داد؛ مجلسی پرحاشیه که انتقادات گسترده‌ای به عملکرد آن وجود داشت. تعدادی از نمایندگان این دوره بیش از آنکه درگیر انجام وظایف قانونی خود باشند درگیر مسائل سیاسی و جناحی شدند و برای نمونه در دولت احمدی‌نژاد خبری از نظارت بر عملکرد وزرا و تخلفات گسترده دولت دهم نبود اما در دولت یازدهم به صف کردن وزرا برای سوال و استیضاح روزهای مجلس را شب می‌کرد.

به گزارش اعتدال، روزنامه «قانون» ادامه داد: مجلس نهم، دقیقا از آن دست مجلس‌هایی بود که برای پایانش بسیاری لحظه شماری می‌کردند اما غافل از اینکه این نمایندگان همه فعالیت‌های خود را در حوزه قانونگذاری منوط به لحظات پایانی مجلس نهم کرده‌اند و در این میان بررسی طرح‌هایی که با انتقادات گسترده ای رو به رو بودند و امید می رفت در مجلس جدید جرح و تعدیل و اصلاح شوند را تصویب و به شورای نگهبان ارسال کردند.

پیش از ظهر دیروز در عین ناباوری در آخرین لحظات کاری مجلسیان طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس تصویب شد.طرحی که به باور حقوقدانان در تعارض با قانون اساسی و منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

تلاش برای ممنوعیت انتصاب افراد دو تابعیتی در مشاغل حساس از زمان فرار محمود خاوری، مدیر وقت بانک ملی و متهم بزرگ پرونده فساد مالی سه هزار میلیاردی در دستور کار قرار گرفت. در آن زمان انتقادات بسیاری به فعالیت افراد دارای تابعیت مضاعف در امور حساس و کلیدی کشور شد. برای رفع خلأ قانونی در این رابطه مجلس طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس را تدوین کرد. طرحی پر از ایراد که به زعم خود نمایندگان مجلس از جمله اسفنانی، نباید به این شکل به تصویب می‌رسید و فقط باید چشم امید به شورای نگهبان برای عدم تایید آن داشت.

قانونی که با زیر پا قرار دادن اصل برائت،دست نهاد های نظارتی را برای رد صلاحیت افراد با عنوان مظنون و متهم باز گذاشته است، حال نکته جالب تر این است که نهادها و ارگان احراز صلاحیت افراد برای مشاغل حساس، قوه قضاییه، وزارت اطلاعات کشور و سازمان اطلاعات سپاه اعلام شده است. این به این معناست که از این پس دو نهاد موازی رصد اطلاعاتی را انجام خواهند داد و کاری که بر عهده قوه قضاییه و وزارت اطلاعات کشور بود اکنون به دست اطلاعات سپاه نیز انجام خواهد شد.

توجیه منطقی برای استعلام از سپاه وجود ندارد

محمدعلی اسفنانی، نماینده مجلس نهم در پاسخ به این سوال که چرا سازمان اطلاعات سپاه به عنوان یکی از مراجع سه‌گانه جهت استعلام افراد برای مشاغل حساس معرفی شده است به «قانون» گفت: البته ما خودمان جزو مخالفان این مصوبه بودیم، اعتقاد ما و مخالفان این طرح هم این بود که ضرورتی ندارد سازمان اطلاعات سپاه جزو مراجعی باشد که باید از آن استعلام گرفته شود. اما این طرح، مصوبه کمیسیون بوده و مجلس نیز به آن رای داده است. اما کمیسیون برای اینکه سازمان اطلاعات سپاه به عنوان مرجع استعلام باشد توجیه منطقی و قانع‌کنند‌ه‌ای نداشت.

در این مصوبه عنوان شده مظنونان و مرتکبان به جاسوسی نباید در مشاغل حساس به کار گرفته شوند در صورتی که مظنون در مظان اتهام است و حکم قطعی برای وی صادر نشده است و زمان زیادی ممکن است صرف شود تا برای وی حکم برائت صادر شود. پس این فرد به لحاظ مظنون بودن عملا از انتصاب به مشاغل حساس محروم می‌شود. این نماینده مجلس نهم در پاسخ به این مسأله خاطرنشان کرد: البته این مورد نیز جزو ایراداتی بود که این مصوبه داشت. حال باید دید شورای محترم نگهبان با این مصوبه که ایرادات زیادی به آن وارد است چه برخوردی خواهد داشت. البته امیدواریم شورای نگهبان به این نکات توجه و آنها را در تصمیم‌گیری خود لحاظ کند.

4 سال فرصت برای تصویب قوانین مناسب

اسفنانی در خاتمه در پاسخ به این سوال که چرا نمایندگان مجلس سعی داشتند در واپسین روزهای عمر مجلس نهم مصوبات مهمی که انتقاداتی نیز به آنها وارد بود را تصویب کنند؟ گفت: دقیقا یکی از نکاتی که ما نیز به آن اعتقاد داشتیم، همین مورد بود. به خصوص روز آخر مجلس که فضای حاکم بر جلسه خیلی فضای قانونگذاری نبود. به نظر می‌رسید چنین مصوبه مهمی باید در یک روز کاری مناسب به تصویب می‌رسید. با توجه به اینکه هفته آینده مجلس دهم شروع خواهد شد چهار سال زمان هست که قوانین مناسبی به تصویب برسد. منطقی این بود که این مصوبه در وقت مناسب و موسعی بررسی و تصویب می‌شد.

تصویب قوانین

آخرین روزهای مجلس نهم با تصویب مصوبات مهمی چون طرح نحوه ممنوعیت انتصاب اشخاص در مشاغل حساس همراه بود. این طرح مراجع تعیین‌کننده استعلام افراد برای احراز صلاحیت جهت فعالیت در مشاغل حساس را معرفی کرده که در تعارض صریح با قوانین که یکی از مراجع سازمان اطلاعات سپاه عنوان شده، است. حال این سوال مطرح است چرا در کنار وزارت اطلاعات و قوه قضاییه که سوءپیشینه افراد را می‌توانند بررسی کنند باید سازمان اطلاعات سپاه در نقش مرجعی موازی به کار گرفته شود؟ یا اینکه دریکی از بندهای این مصوبه مظنونان از حق اشتغال به کار منع شده‌اند در حالی که اصل بر برائت افراد است مگر اتهام در محکمه‌ای صالح رسیدگی و اثبات شود. سوال آخر اینکه تصویب مصوبات به این مهمی، چرا باید درست در روزهای پایانی مجلس باشد؟ دلیل تعجیل در تصویب این مصوبات چیست؟

در جریان تصویب این مصوبه نیستم

میرهادی قره‌سید رومیانی در پاسخ به این سوال که چرا سازمان اطلاعات سپاه به عنوان مرجع استعلام افراد برای انتصاب در مشاغل حساس اعلام شده است، به «قانون» گفت: بنده امروز صبح در مجلس حضور نداشتم و از تصویب این مصوبه اطلاعی ندارم.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که چرا مجلس در روزهای آخر برخی از مصوباتی که به آنها نقدهای زیادی وارد بود را تصویب کرد گفت: این مصوبات برگشتی‌های کمیسیون‌هاست. ممکن است درجه حساسیت یکی بالا و یکی پایین باشد. نمایندگان مجلس سعی کردند مصوبات برگشتی از شورای نگهبان را اصلاح کنند و بسته به حساسیت مهم‌ترین‌ها تعیین تکلیف شوند. ولی البته در جریان ریز این مصوبات نیستم.

سازمان اطلاعات سپاه فقط در امور امنیتی کارکنان خود اختیار قانونی دارد

فعالیت دو سازمان اطلاعاتی موازی در امر تایید صلاحیت افراد جزو موارد نادر در قانونگذاری است و نکته جالب بررسی صلاحیت سازمان اطلاعات سپاه در این مورد خاص است.

پیمان حاج محمود‌عطار‌، وکیل دادگستری نیز در گفت وگو با «قانون»، در رابطه با صلاحیت سازمان اطلاعات سپاه در این امر گفت: بیایید نگاهی به گذشته بیندازیم تا مسأله برایمان روشن شود. یکی از آرمان‌های اساسی و مقدس انقلاب اسلامی ایران در سال 1357، منحل کردن سازمان امنیتی رژیم گذشته به نام سازمان اطلاعات و امنیت کشور موسوم به ساواک بوده است‌. علت اشتیاق وافر مردم انقلابی به برچیده شدن این سازمان، نظامی بودن ساختار آن و گمارده شدن اکثریت کارکنان و پرسنل این سازمان از نیروهای نظامی و انتظامی رژیم شاه و افزون بر آن عدم نظارت مجلس قانونگذاری وقت در عملکرد این سازمان و عزل و نصب رئیس سازمان و سوءاستفاده‌های کلان این سازمان به دلیل عدم نظارت مجلس قانونگذاری بوده است.

این حقوقدان در ادامه خاطرنشان کرد: به یاد داریم که ساواک به‌رغم آنکه در چارت سازمانی دولت رژیم گذشته به ظاهر تحت مدیریت نخست وزیر بود اما در عمل عزل و نصب رئیس امنیت و اطلاعات شاهنشاهی توسط شاه صورت می‌گرفت. رئیس این سازمان منحصراً به شاه پاسخگو بود. هیچ‌گاه نخست‌وزیر، هیات وزیران و مجلس شورای ملی و مجلس سنا نظارتی بر عملکرد این سازمان نداشتند.

وی افزود: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و انحلال سازمان اطلاعات و امنیت کشور، مدتی اداره اطلاعات نخست وزیری عهده‌دار وظایف سازمان منحله سابق شد. همزمان با وقوع جنگ تحمیلی و اقدامات تروریستی گروه معاند منافقین خلق و ترورهای خیابانی و بمبگذاری‌های گسترده در سطح کشور و اغتشاشات متعددی که در برخی از شهرها به ویژه در منطقه کردستان و آذربایجان غربی صورت گرفته بود مسئولان امنیتی کشور پیشنهاد تاسیس سازمان اطلاعات کشور را تحت نظر مستقیم حضرت امام خمینی (س) جهت سازماندهی امور امنیتی اطلاعاتی کشور و تمرکز مدیریتی آن به حضرت امام ارائه دادند. حضرت امام در جلسه‌ای که با مسئولان عالیرتبه امنیتی کشور داشت، با خشم بسیار به این پیشنهاد انتقاد کرده و صریحا با آن مخالفت فرمودبه این مضمون که مردم ما انقلاب کردند که سازمان امنیتی و اطلاعاتی کشور زیر نظر شاه نباشد بلکه مانند سایر وزارتخانه‌ها تحت نظارت نمایندگان مردم تاسیس شده و فعالیت کنند.

عطار ادامه داد: با این مخالفت صریح امام راحل هسته تشکیل وزارت اطلاعات در هیات وزیران تدوین و قانون تشکیل وزارت اطلاعات در سال 1363 با تصویب مجلس شورای اسلامی و پس از تایید شورای نگهبان اجرایی شد. به موجب این قانون وزارت اطلاعات یگانه متولی و مسئول وظایف، تکالیف و اختیارات مربوط به موضوعات امنیتی، اطلاعاتی، جاسوسی، ضد جاسوسی، براندازی و ... است.

طبق قانون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیز موظف است در تعقیب و پیگرد متهمانی که اتهامات آنان جنبه امنیتی دارد نهایت همکاری را با وزارت اطلاعات داشته باشد. در این قانون به نیروهای مسلح ایران از قبیل سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی اجازه داده شده است که مستقلا به منظور انجام وظایف و تکالیف اطلاعاتی و امنیتی سازمان‌های نظامی و انتظامی خود سازمانی را تحت عنوان سازمان اطلاعات سپاه، سازمان حفاظت و اطلاعات ارتش و سازمان حفاظت و اطلاعات نیروی انتظامی تشکیل دهند. ولی این سازمان‌ها فقط اجازه دارند در امور امنیتی سازمان خود و کارکنان و پرسنل زیر مجموعه خود اعمال مدیریت کنند.

قانوناً این سازمان‌ها اجازه دخالت در اتهامات متهمان امنیتی، غیرنظامی و انتظامی را ندارند. انجام تکالیف امنیتی اطلاعاتی شهروندان غیر نظامی به موجب قانون تشکیل وزارت اطلاعات برعهده این وزارتخانه است ولاغیر. تاکنون نیز وزارت اطلاعات از بدو تاسیس تاکنون اقدامات قابل توجهی در خصوص مسائل امنیتی داخلی و بین‌المللی کشور انجام داده است.

با تاسیس و فعالیت این وزارتخانه، آرمان مقدس انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم نظارت مجلس شورای اسلامی و نهادهای نظارتی دیگر مانند بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و... بر عملکرد وزارت اطلاعات و وزیر آن محقق شده است. تصویب قانونی معارض با این قانون که اختیار دخالت در وظایف و اختیارات وزارت اطلاعات را به یک نهاد غیرمسئول و غیر‌پاسخگو بدهیم بر خلاف رکن رکین جمهوریت نظام و نظارت مردمی در رفتار کارگزاران و مخالف اصول نخستین قانون اساسی بوده و موجب ایجاد نهادهای موازی و مشکلات اطلاعاتی و امنیتی برای وظایف وزارت اطلاعات خواهد شد.

امور امنیتی باید زیر نظر وزارت اطلاعات باشد

براساس این گزارش، با نگاهی به قانون اساسی و قوانین مربوط به فعالیت نهادهای اطلاعاتی، سازمان اطلاعات سپاه یا ارتش و ... فقط در حوزه کارکنان و افراد تحت امر خود حق دخالت دارند و رسیدگی و بررسی امور امنیتی همه افراد جامعه با وزارت اطلاعات کشور است.

این طرح با منطق اسلام و قانون سازگار نیست

همچنین، سیدمحمد هاشمی - حقوقدان - درباره این مصوبه نوشته است:

«در مورد مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر طرح نحوه ممنوعیت انتصاب اشخاص در مشاغل حساس، باید گفت این مصوبه دستگاه‌های اجرایی را موظف کرده تا در انتصاب افراد به مشاغل حساس از مراجع سه گانه قوه قضاییه، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه استعلام کنند . این موضوع از دو منظر حقوقی و سیاسی قابل بررسی است. از منظر حقوقی باید گفت همان طور که می‌دانیم برای استخدام افراد در مشاغل شرایط خاصی وجود دارد که این شرایط به دو قسمت ایجابی و سلبی تقسیم می‌شوند؛ شرایط ایجابی مانند تحصیلات، سن، تابعیت ایران و ... بوده که این شرایط شامل همه مردم می‌شود. اما شرایط سلبی زمانی است که فردی مرتکب جرمی شده و یکی از آثار آن نیز مجازات و ممنوعیت وی از حق اجتماعی است. اما از منظر سیاسی نیز باید گفت متاسفانه اقتدارگرایی در کشورهای جهان سوم در جامعه حاکم و این باعث می‌شود اگر فردی انتقادی به موضوعی داشته باشند نقد وی مورد تایید حکومت نباشد و به اصطلاح به مذاق حکومت خوش نیاید. نتیجه این می‌شود که اقتدار سیاسی در کشورهای جهان سوم بر حقوق غلبه پیدا می‌کند.

برای مثال همان‌طور که می‌دانیم وظیفه نیروی انتظامی ایجاد نظم در جامعه و وظیفه ارتش نیز دفاع از استقلال تمامیت ارضی کشور است. حال اگر فردی جرمی مرتکب شود برای دستگیری وی باید نیروی انتظامی وارد کار شود. در این راستا به موجب قانون، وظایف پلیس مشخص است. اما آنچه مسلم است این است که قضاوت عبارت است از حاکمیت قانون و دادرسی عادلانه و طبق اصل 37 قانون اساسی اصل بر برائت افراد است و پس از آن در صورت اثبات جرم حکم محکومیت برای فرد صادر می‌شود. حال در این مصوبه عنوان شده است که مظنونان و مرتکبان جاسوسی سیاسی نمی‌توانند در مشاغل حساس به کار گرفته شوند. در اینجا باید گفت ظن معنا ندارد چون ظن به معنی گمان است. اگر فردی مرتکب جرمی شده باشد (ممکن است دستگیر هم شده باشد) اما چون اصل بر صلاحیت افراد است مگر به موجب قانون، پس باید حتما حکم محکومیت فرد صادر شود تا او را مجرم بدانیم. اما در خصوص اینکه سازمان اطلاعات سپاه جزو مراجع سه‌گانه معرفی شده باید گفت این موضوع جنبه حقوقی ندارد بلکه جنبه سیاسی و امنیتی دارد که نه با منطوق اسلام و نه با منطوق قانون اساسی سازگاری ندارد.»





  تعداد بازديدها: 1414


 
نظرات خوانندگان:
 

نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمي‌شود.

نام:
پست الکترونيک:
متن پيام:


 
آخرين اخبار و مطالب 
پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»؛
مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
با دعوت از وزرای اقتصاد و صمت به مناظره تاکید شد؛
فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
به مناسبت اولین روز از هفته کار و کارگر
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار کارگران
سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
به بهانه ی چهلمین سالگرد شهادت
مثنوی " علمدار بسيج " در وصف شهيد بزرگوار احمد دلاكه (دالکه) سروده ی علی اکبر پورسلطان (مهاجر)
یادداشتی از: آقای میکائیل جواهری
نماز را در هر حال و حالتی بجا آوریم
گزارش تصویری:
بمناسبت 5 اردیبهشت، چهلمین سالگرد شهادت یار دیرین، شهید والامقام احمد دالکه
یادداشت:
ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین انصاریان‌:
نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
یادداشتی از: حجه الاسلام هادی سروش
چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
آمار تکان دهنده از 200 روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه
یادداشتی از: حجت الاسلام عبدالرحیم اباذری
به مناسبت دهمین سالگرد درگذشت آیت الله ملکوتی/منادی شفاف سازی در تولیت
یادداشت:
آمریکا و نکبت وابستگی به صهیونیسم
روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
گزارشی از خانم یاسمین طالقانی:
سکوت رئیسی و احمدی‌نژاد!
سالار عقیلی: وظیفه ماست که جوانان را با ادبیات کهن آشتی دهیم
خانه به دوشی اکثریت مردم ایران!

آرشیو همه مطالب


 
پربازديدها 
پیام تسلیت سید حسن خمینی به محسن مهرعلیزاده
ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
جزئیات اعزام حج عمره از ۳ اردیبهشت
اعزام ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع/ ۱۸ فرودگاه معین حج هستند
پیام تبریک رهبر معظم انقلاب اسلامی به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی به مناسبت قهرمانی در آسیا
سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
پرتویی از کلام امام (ره)
نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
۱۲ سوال جدی درباره پرونده حجت الاسلام کاظم صدیقی
وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است
مقام سابق امنیتی ترکیه: خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
واکنش نخست‌وزیر مالزی به پاسخ ایران به اسرائیل
یادداشتی از: محسن هاشمی رفسنجانی
واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند
جلسه نماینده اسرائیل با منافقین درپی حمله ایران
اردن کمک به صهیونیست‌‌ها را تائید کرد
جایزه خوش خدمتی پادشاه اردن
این که در زندگی مردم چه رخ خواهد داد برای دولت اهمیت ندارد
علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
پناهیان: مساله حجاب با ساخت ۲ تا سریال قابل حل است/ باید نیروهایمان را برای پولدار شدن تربیت کنیم/ حق نداریم از نظر اقتصادی گدا باشیم
وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
بایدن: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد
مجلس نمایندگان آمریکا تدابیر ضدایرانی بیشتری را تصویب کرد


 
آمار بازديد از سايت 
تعداد بازدید امروز: 27847
تعداد بازدید دیروز: 58465
بازدید کل: 66841765
مشاهده آمار کامل
تمامي حقوق براي هيئت انصارالخميني (ره) محفوظ است.