امام خمینی (ره) والله اسلام تمامش سیاست است؛ ***** مقام معظم رهبری: به گفتار امام و کردار امام اهتمام بورزید ***** امام خمینی(ره): ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد 1367/4/29 ***** امام خمینی(رحمة الله علیه) : حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند 1366/5/12***** امام خمینی (ره) شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است ***** امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم ***** امام خمینی(ره) ”من برای آنکه شما جوانان شایسته ای هستید، علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید.„ ***** حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَ یونِسَ الرِّفاقَ؛ خوش اخلاقى روزى ها را زیاد مى کند و میان دوستان انس و الفت پدید مى آورد. «نهج الفصاحه، ح 781»***** امام خمینی(س) علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید و هم در عمل و هم در تهذیب اخلاق ***** بايد مسائل اسلامي حل بشود در اينجا و پياده بشود. بايد مستضعفين را حمايت بكنند، بايد مستضعفين تقويت بشوند حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحیفه امام – جلد 6 – صفحه 461 ***** اهمیّت فضای مجازی به انداره ی انقلاب اسلامی است "مقام معظم رهبری" ***** آن کسی قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد. امام خمینی (ره) ***** همان طوري که در سابق عمل مي‌شد، روضه‌خواني بشود، مرثيه گفته بشود، شعر و نثر در فضايل اهل بيت و در مصائب آنها گفته بشود. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام – جلد 15 – ص 332 ***** نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مي‌کنم که نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** پيامبر اسلام نيازي به مساجد اشرافي و مناره‌هاي تزئيناتي ندارد. پيامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پيروان خود بوده است که متأسفانه با سياست‌هاي غلط حاکمان دست‌نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 80 ***** پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 15، ص 11 ***** امام به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. مقام معظم رهبری ***** راه ما راه امام خمینی است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد. مقام معظم رهبری


 

 

 

تاريخ انتشار: 04 شهريور 1390 ساعت 15:39:57
صهيونيسم ، سكولاريسم و فساد

يهوديان صهيونيست و دولت صهيونيستي را در شمار دولت‌هاي سكولار مي‌دانيم كه مرجع نهاييشان اصل داروينسم اجتماعي است. در دولت‌هاي سكولار به دليل نبود معيارهاي اخلاقي، انساني و ديني، نسبي‌گرايي در اخلاق رواج دارد. عدم پذيرفتن مطلق‌گرايي در اخلاق سبب بي‌بند و باري اخلاقي در زواياي مختلف اين قسم دولت‌ها شده است. 

رژيم اشغالگر اسرائيل نيز به عنوان يك دولت سكولار مستثني از اين بي‌بند و باري‌ها نيست. آنچه كه در مورد دولت‌مردان يهود و هم‌چنين بنيان‌گذاران صهيونيسم قابل توجه است اين است كهتئودور هرتزل آنان افرادي مذهبي نيستند و گرايشات شديد ديني ندارند بلكه اغلب افرادي هستند ليبرال و اعتقادات مذهبي در شيوه و رفتار آنان تأثيرگذار نيست. از اين رو است كه هرتزل (Theodor Herzl) كه وي را پدر صهيونيسم و بنيان‌گذار آن مي‌دانند فردي متدين به دين يهود نبود. يهود در دين خود پاي‌بندي به اخلاق را بسيار ضروري نمي‌داند. اگرچه در 10 فرمان، موسي (ع) از سوي خداوند، به قوم بني‌اسرائيل فرموده است: دزدي مكن، قتل مكن، زنا مكن، دروغ مگو، چشم طمع به مال و ناموس ديگران نداشته باش و ... 

اما همين يهود كه اينان را از موسي (ع) نقل مي‌كنند در كتاب مقدس هيچ‌گونه قداستي براي پيامبران خود قائل نشده‌اند، از موسي و سليمان و داود (ع) كه جزء بزرگترين و مهم‌ترين رسولان يهوديت هستند، انحرافات اخلاقي بسياري را نيز نقل مي‌كنند.

وجود اين انحرافات در زواياي مختلف زندگي اين ملت ديده مي‌شود و سابقه‌اي تاريخي دارد! به راستي تعريفي كه قرآن از اخلاق و فساد يهود ارائه مي‌دهد در مورد آنان كافي است. در حالي كه پيامبران و صالحان آنان كساني ديگر بودند. پيامبران آنان برترين انسانها هستند و درست نيست كه به آنان بي‌ادبي شود و روايات تحريف شده اسرائيلي‌ها را دنبال كرد كه علاوه بر انبيا نسبت به خداوند نيز اسائه ادب كرده‌اند.

به عنوان مثال در تورات تحريف شده و تلمود آمده كه « خداوند بلند مرتبه در هر روز سه ساعت با ماهي‌ها بازي مي‌كند و به خاطر نابود شدن هيكل آن‌قدر گريه كرده كه كوچك شده و از آسمان هفتم به چهارم رسيده است و طوفان‌ها همه در اثر اشك خداوند است كه به خاطر پشيماني به دريا مي‌ريزد.» افزون بر اين‌ها قرآن نيز ادعاهاي يهود را كه گفتند: «كلما اوقدوا نارا للحرب اطفاها الله و يسعون في‌الارض فسادا والله لا يحب‌المفسدين: هر زمان آتش جنگي افروختند، خداوند آن را خاموش ساخت؛ و براي فساد در زمين، تلاش مي‌كنند؛ و خداوند، مفسدان را دوست ندارد (آيه 64 سوره مائده) و آيه «لقد سمع‌الله قول‌الذين قالوا ان‌الله فقير و نحن اغنياء: خداوند، سخن آنها را كه گفتند: «خدا فقير است، و ما بي‌نيازيم، شنيد.» (آيه 181 سورۀ آل عمران) ذكر كرده است.

اينان هم‌چنين حضرت يعقوب (ع) را به سرقت بت طلايي از پدرش متهم مي‌كنند و مي‌گويند كه ايشان در نزديكي نابلس با خدا كشتي گرفته و به همين خاطر اسرائيل نام گرفته است و ايشان را به دادن رشوه به برادرش، فريب دادن پدرش، سكوت در برابر زناي دخترانش و شريك قائل شدن براي خداوند متهم مي‌كنند. يهوديان چنين اتهاماتي را نيز به ساير پيامبران نسبت مي‌دهند.

يهودا كه از فرزندان اسحاق (ع) و يكي از اسباط دوازده‌گانه بني‌اسرائيل مي‌باشد و در دين يهود احترام و بزرگي خاصي براي وي قائل هستند طبق گفتۀ كتاب مقدس با عروس خود تامار (همسر اونان) زنا مي‌كند. (سفر آفرينش ـ 38)

جامعه اسرائيل به گفته آمنون روبنشتاين « بيش از هر جامعه ديگري در جريان‌هاي جهاني حل شد و هيچ نوع انحراف جنسي در جهان نيست كه در اين جامعه رواج نداشته باشد يك خاخام يهودي بر اين اعتقاد است كه در گذشته تل آويو مركز تجمع سكولارها بوده و قدس پايتخت يهوديان متدين؛ اما اكنون ديگر فرقي ميان تل آويو و قدس وجود ندارد

اتكاي دولت اسرائيل به جهانگردي و آسيب‌هاي وارد شده به جامعۀ ميزبان كه موجب رواج انحرافات اخلاقي در اين جامعه شده است، و نيز نقش سياست‌هاي اقتصادي ليكود در اوايل دهه 80 كه دولت اسرائيل را تشويق به واردات كالاهاي مصرفي كرد و سياستي هم‌چون سياست‌ درهاي باز مصر پيش گرفت كه اين مسأله در نهايت باعث افزايش استفاده از كالاهاي مصرفي و به تبع آن تأثيرات مخرب اجتماعي آن شد، از عوامل رواج فساد اخلاقي در اسرائيل است.

از جمله فسادهاي رايج در دولت اسرائيل بي‌بند و باري جنسي و نيز هم‌ جنس‌گرايي است. علي‌رقم ممنوعيت و حرام شمرده شدن هم‌جنس‌بازي در تورات (ويژه مردان) و نيز در تلمود (مردان و زنان) و جلوگيري يهوديت از هم‌جنس‌بازي و نيز تلاش خاخام‌هاي يهودي براي دور كردن اين افراد از مخالفت‌هاي ديني؛ به دليل گرايش كنوني يهوديت به سكولار و به تبع آن نسبي‌گراي اخلاقي، گرايش به هم‌جنس‌بازي و ساير فسادهاي اخلاقي در بين اين دولت رواج يافته است.

افيگيل مور استاد آكادمي «تل حاوي» در اسرائيل، با انجام پژوهشي با عنوان خشونت جنسي نسبت به زنان اسرائيلي اعلام داشته است 7/20 درصد از زنان اسرائيلي مقيم سرزمين اشغالي سال 1948 مورد تجاوز جنسي قرار گرفته‌اند. وي با مطالعه در خصوص 200 تن از زنان يهودي بين سنين 15 تا 50 سال، به اين نتيجه رسيده است كه 75 درصد از آنان از سوي دوستان و آشنايان و يا بستگان مورد تجاوز قرار گرفته و 25 درصد نيز قرباني جنسي از سوي افراد ناآَشنا بوده‌اند.

براساس اين گزارش، افيگيل مور تأكيد كرده است كه آمار تجاوز جنسي و حمله جنسي به زنان در اسرائيل تقريباً مانند كشورهاي غربي است چنان‌كه در كانادا اين آمار 3/38 درصد و در آمريكا 36 درصد است.

از جمله صفاتي كه معرف يهوديان در ميان تمام مردم جهان است عبارتند از: پست شمردن ملل غيريهودي، مخفي‌كاري، خيانت، رباخواري، زراندوزي و فساد.

اين رذايل اخلاقي يهوديان همواره باعث شده است تا ملل مختلف غير يهودي در قياس با پيروان ساير اديان، نسبت به يهوديان ديدگاه متفاوت‌تري داشته باشند.

در فرانسه در فاصله‌ سال‌هاي 1306 تا 1349 م در سه نوبت يهوديان اخراج گرديدند و در اسپانيا نيز با به قدرت رسيدن مسيحيان در سال 1483 م دستور اخراج يهوديان صادر گرديد. چنان كه از مطالعه تاريخ برمي‌آيد، مردم و دولت‌ها چنان از دست اقدامات يهوديان به ستوه مي‌آمده‌اند كه اخراج يا اقدام بر عليه يهوديان را فسادستيزي و نه يهودستيزي مي‌دانستند.

وجود اين ميزان انحراف و فساد در ميان ملت نامشروع اسرائيل، سبب بروز بي‌اعتمادي و نگراني در ميان مردم صهيونيست شده است. نتايج يك نظرسنجي در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين (اسرائيل) نشان مي‌دهد 85 درصد از صهيونيست‌ها، فساد را ويژگي بارز سران رژيم صهيونيستي مي‌دانند. اين نظرسنجي را مؤسسه «داحف» متعلق به يك شبكه تلويزيوني وابسته به مجلس رژيم صهيونيستي (كنسيت) از ميان 300 نفر از اقشار مختلف جامعه اسرائيلي‌ها انجام داده و طي آن، 71 درصد از پاسخ‌گويان اظهار داشته‌اند كه پديده فساد در ميان سران اسرائيل، به فساد مردم منجر مي‌شود. رسوايي‌هاي سياسي، اخلاقي و مالي مقام‌هاي رژيم صهيونيستي باعث سقوط جايگاه آنان ميان اسرائيلي‌ها شده است. بروز چنين مسايلي باعث شده تا ساكنان سرزمين‌هاي اشغالي روزبه‌روز نسبت به سران رژيم صهيونيستي بدبين‌تر شوند و حتي به فكر مهاجرت از اين سرزمين‌ها و انتقال به كشورهاي اروپايي و آمريكايي باشند.

فساد اخلاقي و رسوايي سياسي موشه كتساو (Moshe Katsav) رييس اين رژيم نيز بحث جنجالي و داغ در داخل و خارج از اسراييل بود. كتساو 61 ساله به اتهام سوء‌استفاده جنسي از كارمندان زن دفتر كار خود براي سه ماه از سمت خود معلق شده است. كتساو تنها نمونه‌اي از جلوۀ اين انحرافات در رژيم كنوني اسرائيل است.

در آخر، باز هم با تكيه بر آيۀ شريفه « و لتجدن اشد‌الناس عداوۀ للذين آمنوا اليهود و الذين اشركوا: به طور مسلم، دشمن‌ترين مردم نسبت به مؤمنان را، يهود و مشركان خواهي يافت ...» (آيه 82 سوره مائده) تأكيد مي‌كنيم كه شناختن دشمن مسلّم امري است واجب بر تك‌تك ما.

 

 







 
نظرات خوانندگان:

05 شهريور 1390   
admin
با سلام. از حسن امانت داري شما متشكريم.خداوند توفيقتان دهد.

05 شهريور 1390   
مفیدنیوز
از مطلب شما در سایت مفید نیوز با ذکر منبع و آدرس زیر استفاده شد. موفق باشید http://www.mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=48&tab=mobareze
 

نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمي‌شود.

نام:
پست الکترونيک:
متن پيام:


 
آخرين اخبار و مطالب 
مهدی پازوکی اقتصاددان:
مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛
درهای اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
دکتر حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
واکنش زاکانی به حصارکشی و تغییرات در پارک قیطریه؛ «حتما در پارک‌ها مسجد می‌سازیم،‌ مسجد خوب هم می‌سازیم»
انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
واکنش تند مهاجری به خبر ساخت مسجد در پارک قیطریه؛ نوعی لجاجت است
پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
امان‌الله قرائی‌مقدم:
کوچک‌شدن طبقه متوسط؛ مهم‌ترین تغییر اجتماعی سال ۱۴۰۲/ جامعه ایران دیگر یک جامعه سنتی نیست
مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد
آیت‌الله مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد / دشمن اصرار دارد قم را آلوده کند تا بتواند نتیجه گیری کند / باید اصرار بر پاک سازی شهر داشته باشیم
سازمان بین‌المللی مهاجرت: «ایرانیان در فهرست بالاترین میزان مهاجرت غیرقانونی برای ورود به بریتانیا»
حکایت کیسه بادام و راهی که به جماران ختم می‌شد
با مشاهده قیمت این داروها مغزتان سوت می‌کشد؛ از ژن درمانی و پیری زودرس تا سرطان چشم
گزارش آیت الله ایازی درباره انجمن مباحثات قرآنی ۸ فروردین
نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر شد
حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری:
کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
یادداشتی از: حجت الاسلام والمسلمین هادی سروش
تحریف در "برخوردِمومنانه"
روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
امام(ره) چگونه از بزرگان استقبال می‌کردند؟
یادداشتی از: محمد مهاجری
آقای حداد! نقل چنار و پاجوش نیست

آرشیو همه مطالب


 
پربازديدها 
سردار مصطفی مولوی: آقا مهدی باکری و شهید کاظمی همیشه در خط مقدم می‌جنگیدند/ مهدی هیچ‌گاه اجازه نمی‌داد خاکریز جبهه به مسائل سیاسی آلوده شود/ لیدر جریان خالص‌سازی همه توان‌ش را برای تضعیف آقا مهدی به کار گرفت
باهتمام مهندس سعید رحیمی
امام خمینی (ره): من نگران اسلام هستم
با سخنرانی یادگار امام؛
مراسم تحویل سال نو در حرم امام خمینی(ره) برگزار می‌شود
دعاهای بعد از نمازهای واجب در ماه مبارک رمضان
واکنش علم الهدی به شرکت نکردن اکثریت در انتخابات: مراد از اکثریت، اکثریت متدین است نه اکثریت متمرد
اختصاصی:
خدیجه الکبری سلام الله علیها "پوستری آیینی از خانم شیرین نوشیروان"
پیام نوروزی مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳
در سخنرانی نوروزی ۱۴۰۳؛
رهبر معظم انقلاب: در گذشته کسانی بودند که از امکانات دولتی سوء استفاده کردند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ روز به روز جبهه مقاومت در غرب آسیا باید تقویت شود/ برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود
مراسم آغاز سال 1403 در حرم مطهر امام خمینی(س)؛
سید حسن خمینی: از هرآنچه غیر خدا است، مأیوس شویم
اطلاعیه:
برگزاری مراسم تشییع و تدفین والده ی مرحومه ی اخوان تدریسی
پوستر:
برگزاری مراسم بزرگداشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم اکرم السادات زارع (تدریسی)
اطلاعیه:
والده ی ماجده ی اخوان تدریسی دعوت حق را لبیک گفت
سردار رادان: تلخ است، اما دزدی به شغل تبدیل شده است
حجت الاسلام انصاریان : شیعه‌ای نباشید که مردم با شما از دین ببرند
گزارش تصویری:
تجلیل از هنرمند گرافیست آقای علی اکبر میرزایی در استان لرستان
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران پیرامون اخباری مبنی بر زمین‌خواری در محله ازگل: چگونه ممکن است بعد از هشدار رهبری، ائمه جمعه هنوز مشغول فعالیت‌ اقتصادی باشند؟! نهادهای نظارتی دقیقا مشغول چه فعالیتی هستند؟
پوستر:
اطلاعیه برگزاری مراسم سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن (ع) در هیئت انصارالخمینی (ره)
حجت الاسلام والمسلمین فاضل میبدی:
بالای 50 درصد از مردم در انتخابات شرکت نکردند؛ این بی تفاوتی نیست، اعتراض است/ دولت و حاکمان این پیام را دریافت کنند/ اگر شورای نگهبان بخواهد با همین فرمان در انتخابات بعدی جلو برود، همدلی ایجاد نمی‌شود/ مخاطب سخنان رهبری مسئولان هستند
نامه ی رسیده
ابراز تشکر از اوژانس تهران
قائم مقام سازمان تبلیغات:
رویکرد‌های سلبی و تقابلی نه تنها در ترویج حجاب موثر نیست بلکه می‌تواند نتایج عکس داشته باشد / تبعیض اقتصادی به نارضایتی و بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام منجر می‌شود؛ این نارضایتی گاه به صورت بی‌حجابی و بدحجابی به عنوان نوعی اعتراض بروز پیدا می‌کند / استفاده از روش‌های قهری در برخورد با بدحجابی باعث شده تا برخی از افراد نسبت به حجاب و حکومت جمهوری اسلامی ایران دیدگاه منفی پیدا کنند


 
آمار بازديد از سايت 
تعداد بازدید امروز: 31931
تعداد بازدید دیروز: 42444
بازدید کل: 65619043
مشاهده آمار کامل
تمامي حقوق براي هيئت انصارالخميني (ره) محفوظ است.