امام خمینی (ره) والله اسلام تمامش سیاست است؛ ***** مقام معظم رهبری: به گفتار امام و کردار امام اهتمام بورزید ***** امام خمینی(ره): ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد 1367/4/29 ***** امام خمینی(رحمة الله علیه) : حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند 1366/5/12***** امام خمینی (ره) شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است ***** امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم ***** امام خمینی(ره) ”من برای آنکه شما جوانان شایسته ای هستید، علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید.„ ***** حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَ یونِسَ الرِّفاقَ؛ خوش اخلاقى روزى ها را زیاد مى کند و میان دوستان انس و الفت پدید مى آورد. «نهج الفصاحه، ح 781»***** امام خمینی(س) علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید و هم در عمل و هم در تهذیب اخلاق ***** بايد مسائل اسلامي حل بشود در اينجا و پياده بشود. بايد مستضعفين را حمايت بكنند، بايد مستضعفين تقويت بشوند حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحیفه امام – جلد 6 – صفحه 461 ***** اهمیّت فضای مجازی به انداره ی انقلاب اسلامی است "مقام معظم رهبری" ***** آن کسی قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد. امام خمینی (ره) ***** همان طوري که در سابق عمل مي‌شد، روضه‌خواني بشود، مرثيه گفته بشود، شعر و نثر در فضايل اهل بيت و در مصائب آنها گفته بشود. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام – جلد 15 – ص 332 ***** نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مي‌کنم که نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** پيامبر اسلام نيازي به مساجد اشرافي و مناره‌هاي تزئيناتي ندارد. پيامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پيروان خود بوده است که متأسفانه با سياست‌هاي غلط حاکمان دست‌نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 80 ***** پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 15، ص 11 ***** امام به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. مقام معظم رهبری ***** راه ما راه امام خمینی است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد. مقام معظم رهبری


 

 

 

تاريخ انتشار: 04 اسفند 1394 ساعت 10:42:55
پاسخ امیر محمد فاطمی ذیل نامه آقای توکی به حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی

1- توکلی عزیز با توجه به فضای تبلیغی مربوط به دخالت انگلیس در انتخابات خبرگان با ارسال نامه خطاب به آقای هاشمی رفسنجانی ضمن اشاره به رفتار خصمانه و موذیانه این کشور طی دهه های گذشته بر اهمیت اقدامات مبتنی بر نفوذ در کشورمان تأکید و از جناب آقای هاشمی رفسنجانی می خواهد که براساس انتظارات ملی تا سیلی به چهره پلید انگلیس بزند که نه تنها همه انقلابیون را بر انگیزد بلکه مردم شریفی را که ممکن است گرفتاری‌ها نگذارد در این امور وقت صرف کنند نسبت به خطر بزرگی که کیان استقلال ملی را هدف گرفته است هوشیار نماید.

1-2 توکلی عزیز در ادامه می گوید: حقیقت دیگری که موضعگیری مستمر و قوی شما را در این امر خطیر ضروری می‌سازد اصرار و هشدار امام بود که مکرراً می‌فرمود اگر دشمن از کسی تعریف کرد فرد باید به خودش بنگرد که چه کرده است که چنین بلایی متوجه وی شده است.
1-3آقای توکلی می گویند: حالا سخن از تعریف نیست بلکه صریحاً از جنابعالی و فهرست انتخاباتی ذیربط پشتیبانی می‌کنند و از مردم ایران می‌خواهند که به افراد مشخصی رای بدهند و به افراد مشخص دیگری رای ندهند اینجا پای دخالت آشکار یک دشمن دیرینه ایران در امور کشور در میان است نه تعریف و تمجید یک رسانه دشمن از یک فرد پاسخ درخوری می خواهد که شما را گرفتار اتهام نسازد.
1-3 مسلم است که دشمن می خواهد که همه ما نباشیم. قصد خیری نسبت به هیچ یک از انقلابیون از هر طرف ندارد.یک هدف انگلستان و سایر مستکبران از اینگونه دخالت‌ها همین تشدید اختلاف داخلی است که به نظر می‌رسد تا اینجا کارش بی‌اثر نبوده است. مقصود آن نیست که در این انتخابات چنان فتنه‌هایی قابل بر انگیختن است، بلکه برادرانه هشدار می‌دهم مسیری که می‌خواهند ما و شما را به آن بکشانند، آینده بهتری از مصیبت فتنه سال ۸۸ ندارد. شما سد این راه شوید.
2- آقای توکلی می دانند که حسین باستانی در 27 بهمن 94 با اشاره به فراخوانی در فضای مجازی که هدف رای نیاوردن جنتی ، مصباح و یزدی را دنبال می کند به درج مقاله ای در شبکه سخن پراکنی بی بی سی اقدام کرده است باستان در مقاله مذکور با توضیح آماری نتایج انتخابات مجلس خبرگان و ریاست جمهوری دور گذشته در استان تهران به موارد ذیل اشاره می کند.
1-2 در انتخابات قبلی مجلس خبرگان رهبری اکبر هاشمی رفسنجانی با ۱ میلیون و ۵۶۴ هزار رای منتخب اول تهران شد و محمد یزدی، احمد جنتی و محمدتقی مصباح یزدی با ۹۷۰ ، ۹۲۹ و ۸۸۰ هزار رایدر جایگاه‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند. آخرین نماینده منتخب استان تهران نیز با ۵۱۸ هزار رای وارد مجلس خبرگان شد. بنابراین اگر در انتخابات ۱۳۸۵ حدود نیم میلیون نفر دیگر به ۱۶ رقیب اصلی آقایان یزدی، جنتی و مصباح رای می دادند، این سه نفر امکان ورود به مجلس خبرگان را نداشتند.
2-2 در انتخابات 92 استان تهران ۲ میلیون و ۳۸۶ هزار نفر به حسن روحانی رای دادند که می توان حدس زد رای دهندگان به فهرست مورد حمایت رئیس دولت یازدهم و اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات امسال خبرگان هم باشند
2-3 استان تهران در انتخابات 92 حدود ۱ میلیون و ۲۶۶ رای به قالیباف ، ۵۵۰ هزار رای به جلیلی و حدود ۷۰۰ هزار رای به ولایتی، رضایی و غرضی رای دادند که جمعا حدود 2 میلیون و پانصد و ده هزار رای می باشد. لذا اگر آراء دوم تجمیع و بدون ریزش فرض گردد مثلث مصباح ، یزدی و جنتی بعنوان سرلیست به اصطلاح اصولگرایان وارد مجلس خبرگان خواهند شد و در غیر اینصورت و با فرض ثابت بودن آراء روحانی در 92 برای خبرگان هاشمی و روحانی بعنوان سر لیست به اصطلاح اصلاح طلبان منتخب استان تهران برای ورود در مجلس خبرگان خواهند بود.
2-4 باستانی ضمنا توضیح می دهد که : البته طبیعتا انتظار رای دادن یکپارچه هواداران فهرست رفسنجانی-روحانی به فهرستی از ۱۶ کاندیدای رقیب محمد یزدی، احمد جنتی و محمدتقی مصباح یزدی (که شامل کاندیداهای به شدت محافظه کار نیز می شود) واقع بینانه نیست. اما باید توجه داشت که در جانب مقابل نیز، اکثریت قاطع رای دهندگان به آقایان یزدی، جنتی و مصباح، در کنار آنها به سایر اصولگرایان رای خواهند داد. ولی در شرایطی که نسبت بالایی از رای دهندگان طیف اصلاح طلب در صدد حذف این سه نفر با رای دادن به رقبایشان هستند هر رای اصولگرایی که در فهرست خود علاوه بر آنها نام کسان دیگری را هم بنویسد بدون آنکه خود بداند به حذف این سه روحانی در فهرست نهایی منتخبان تهران کمک کرده است.
3- آقای توکلی عزیز مشاهده می فرمایید که مقاله تحلیل آماری باستانی در سایت بی بی سی فارسی هر دو گروه را به یک نسبت مورد سنجش آماری قرار داده و با شرح وضعیت دو طرف هر دو گروه را به زعم خود به یک اندازه برای دستابی کرسی ورودی سرلیست ها مصباح ، یزدی و جنتی و متقابلا هاشمی و روحانی به رای بیشتر مورد راهنمایی قرار می دهد و نکته جالب تر اینکه فهرست به سرلیستی هاشمی و روحانی را قادر به افزایش جدی آراء قابل دسترس نمی داند بلکه توصیه اصلی باستانی به فهرست به سرلیستی مصباح ، یزدی و جنتی است که باید با تمرکز بر ایجاد هماهنگی درون گروهی بین آراء قالیباف ، جلیلی ، ولایتی ، رضایی و غرضی در صدد دستیابی به آراء بالغ بر 2.5 میلیونی باشند.
4- توکلی عزیز طی روزهای گذشته افرادی چون احمد خاتمی و علم الهدای بطی سخنرانی های متعدد معمول تا خطبه های نماز جمعه تلاش کردند تا ابتدا مقاله حسین باستانی را بعنوان هدفگیری بی بی سی قلمداد و موضوع را از سرلیستی مصباح ، یزدی و جنتی خارج و با شدت و غلظت بیشتری به خود نسبت دهند لذا به همین مناسبت به هر شیوه ممکن علیه گروه مقابل و شخص ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست محترم جمهوری با طرح اتهام حمایت پذیری از انگلیس بتازند.
5- آقای توکلی عزیز بر سوابق درخشان جناب هاشمی تأکید فرمودید اما شاهدیم که طی روزهای گذشته چه کسانی با چه حدت و شدتی به بهانه مذکور در تاختن بر ایشان به هیچ حدی متوقف نشدند . مگر نه اینکه هتک حرمت مومن و مسلم اوجب بر حفظ کعبه است؟ مگر نه اینکه امام خمینی(ره) می فرمودند کسانی که برای پیروزی در انتخابات از تعدی بر رقبا پرهیز ندارند نمی توانند خادم اسلام باشند؟ آقای توکلی مقاله باستانی در کدام بخش قابل تسری به حمایت از یک فهرست یا شخص خاصی می باشد؟ آقای توکلی مقاله باستانی و اقدام بی بی سی فارسی را با توجه به تأکید بر شیوه رای افزایی آراء متکثر استان تهرانی فهرست اصولگرایان نباید منطقا به همین منوال حمایت نظری از این فهرست تلقی و بر انگلیسی بودنشان ظن و گمان برد؟ اما بنده و شما به خوبی باید بدانیم که هر دو گمانه زنی از دشمن و بر خلاف منطق و مصالح ایران اسلامی است.
6- آقای توکلی به درستی به بخشی از سخنان حضرت امام خمینی(ره) اشاره فرمودید اما به فرمایش دیگر ایشان نیز می توانستید متوسل گردید که در پی ادعای مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر همکاری نظامی و تسلیحاتی با ایران فرمودند که رژیم صهیونیستی بدلیل بدنامی در برابر افکار عمومی جهان و مستضعفین عالم تلاش می کند برای بدنام کردن ایران خود را به ما بچسباند. آقای توکلی می توانید تصور کنید که حداقل شاید بی بی سی فارسی بدنام برای ایجاد زمینه تهاجم به شخصیت های با سوابق ممتاز مبارزه و جهاد به گروه رقیب تاخته باشد. آقای توکلی عزیز با چنین فرضی قضاوت شما چگونه باید باشد؟ مگر قرار نبود که مسلمانانی با بصیرت باشیم؟
7- آقای توکلی فرمودید که مناسب تر است جناب هاشمی و به طبع رییس جمهور نسبت به اعلام برائت از اقدام انگلیسی اقدام صریح و سریع داشته باشند اما نگفتید گه چرا عناصر بسیار پر تعداد گروه رقیب تلاش نکردند با درک واقعیت دروغ پردازی سیستم تبلیغی روباه پیر با تأکید بر سلامت تمامی ارکان و فرزندان انقلابی ایران اسلامی و مقامات پر سابقه و ماندگار کشورمان به ناکارآمدسازی بازی انگلیسی اقدام کنند؟ چرا بر طبل انگلیسی خواندن بخشی از مقامات بلند پایه کشورمان کوبیدند؟ اقای توکلی بینی و بین الله تصور می کنید چند نفر از جماعت پر تعدادی که به محکوم سازی پرداختند از متن مقاله بوستانی در سایت بی بی سی فارسی مطلع بودند و هستند؟

*الف





  تعداد بازديدها: 4670


 
نظرات خوانندگان:
 

نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمي‌شود.

نام:
پست الکترونيک:
متن پيام:


 
آخرين اخبار و مطالب 
پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»؛
مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
با دعوت از وزرای اقتصاد و صمت به مناظره تاکید شد؛
فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
به مناسبت اولین روز از هفته کار و کارگر
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار کارگران
سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
به بهانه ی چهلمین سالگرد شهادت
مثنوی " علمدار بسيج " در وصف شهيد بزرگوار احمد دلاكه (دالکه) سروده ی علی اکبر پورسلطان (مهاجر)
یادداشتی از: آقای میکائیل جواهری
نماز را در هر حال و حالتی بجا آوریم
گزارش تصویری:
بمناسبت 5 اردیبهشت، چهلمین سالگرد شهادت یار دیرین، شهید والامقام احمد دالکه
یادداشت:
ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین انصاریان‌:
نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
یادداشتی از: حجه الاسلام هادی سروش
چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
آمار تکان دهنده از 200 روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه
یادداشتی از: حجت الاسلام عبدالرحیم اباذری
به مناسبت دهمین سالگرد درگذشت آیت الله ملکوتی/منادی شفاف سازی در تولیت
یادداشت:
آمریکا و نکبت وابستگی به صهیونیسم
روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
گزارشی از خانم یاسمین طالقانی:
سکوت رئیسی و احمدی‌نژاد!
سالار عقیلی: وظیفه ماست که جوانان را با ادبیات کهن آشتی دهیم
خانه به دوشی اکثریت مردم ایران!

آرشیو همه مطالب


 
پربازديدها 
پیام تسلیت سید حسن خمینی به محسن مهرعلیزاده
ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
جزئیات اعزام حج عمره از ۳ اردیبهشت
اعزام ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع/ ۱۸ فرودگاه معین حج هستند
پیام تبریک رهبر معظم انقلاب اسلامی به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی به مناسبت قهرمانی در آسیا
سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
پرتویی از کلام امام (ره)
نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
۱۲ سوال جدی درباره پرونده حجت الاسلام کاظم صدیقی
وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است
واکنش نخست‌وزیر مالزی به پاسخ ایران به اسرائیل
مقام سابق امنیتی ترکیه: خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
یادداشتی از: محسن هاشمی رفسنجانی
واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند
جلسه نماینده اسرائیل با منافقین درپی حمله ایران
اردن کمک به صهیونیست‌‌ها را تائید کرد
جایزه خوش خدمتی پادشاه اردن
پناهیان: مساله حجاب با ساخت ۲ تا سریال قابل حل است/ باید نیروهایمان را برای پولدار شدن تربیت کنیم/ حق نداریم از نظر اقتصادی گدا باشیم
وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
این که در زندگی مردم چه رخ خواهد داد برای دولت اهمیت ندارد
علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
بایدن: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد
مجلس نمایندگان آمریکا تدابیر ضدایرانی بیشتری را تصویب کرد


 
آمار بازديد از سايت 
تعداد بازدید امروز: 1513
تعداد بازدید دیروز: 58465
بازدید کل: 66815431
مشاهده آمار کامل
تمامي حقوق براي هيئت انصارالخميني (ره) محفوظ است.